Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Senkesett/coilcover til Celica T20?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frister å kline til åss! Er bare spent på hva staten skal ha av meg etter den er vært hos tollvesenet. Kittet ser jo veldig bra ut, så fristelsen er veldig stor!

Veit dere om verdien på bilen øker en del ved kjøp av sånne?

Billige coilovers holder til gatebruk har jeg funnet ut. :p Kjører selv på FK AK, et sett som jeg gav 2500 for på Ebay.de (ca 5500 koster det her til lands). Blir lav og stiv. :)

Hmm, kanskje det holder for meg også? Så lenge de er justerbare i høyden, så holder det egentlig for meg.

Har du link til slike du kjøpte, som passer til min bil? På Ebay?

Lenke til kommentar
Frister å kline til åss! Er bare spent på hva staten skal ha av meg etter den er vært hos tollvesenet. Kittet ser jo veldig bra ut, så fristelsen er veldig stor!

Veit dere om verdien på bilen øker en del ved kjøp av sånne?

Billige coilovers holder til gatebruk har jeg funnet ut. :p Kjører selv på FK AK, et sett som jeg gav 2500 for på Ebay.de (ca 5500 koster det her til lands). Blir lav og stiv. :)

Hmm, kanskje det holder for meg også? Så lenge de er justerbare i høyden, så holder det egentlig for meg.

Har du link til slike du kjøpte, som passer til min bil? På Ebay?

De heter AK, og er produsert av FK-automotive. Vet ikke om de finnes til Celica, men det er bare å sjekke på Ebay.de :) De er høydejusterbare ja, selger sa til meg at de kun var justerbare fremme - men de jeg fikk var justerbare både fremme og bak. Spurte FK-importøren, og de sa at noen sett var justerbare fremme og noen var begge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...