Henrik Salthe Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Svett dongeri, store ølmager og tabuer i fleng. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Fantastisk album. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Fantastisk sammen med Scandinavian Leather. RETOX var jeg ikke så fornøyd med. Heller ikke Party Animals, men det funka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 IMO er det synd de kom tilbake etter dette albumet. Alle de gode minnene fra når vi satt på Patagonia ovenfor Blitz med en sliten halvliter og brølte GET IT ON!!!!!! nesten hver kveld blir liksom litt svakere når de siden har solgt seg så utrolig billig Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Et av de aller beste albumene jeg har hørt. Lenke til kommentar
Espen W Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva med klassikeren Ass Cobra, som spiser dette til frokost? Hva med superklssikeren Never is forever, som er ekte rock? ..ekte rock full av desperasjon og nerve. Apocalypse dude er jo som en amerikansk julenisse. Fet, traltende og patetisk. e Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 jeg mener Ass Cobra lider av dårlig miksing og skjenerel produksjon. Riktignok et godt album, men jeg mener den dårlige miksingen ødelegger et godt album. Apocolypse Dudes er et fyrverkeri av knallgode rockehits som gir en ekte rockefanat det han betaler for. Gitaren på Prince of the Rodeo gir meg enda gåsehud hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg