Opelduude Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bestilte konfigurert pc den 23 juni på komplett, orderen står fortsatt åpen. Regner ikke med at den skal stå åpen til jeg har fått pc-en? For det står forventet sendingsdato 3 juli :S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke alt som er på lager asså? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Har akkurat skjekka nå og alt er på lager. Virker litt rart :S Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det ikke bedre å spørre Komplett om dette dA ? JD Lenke til kommentar
asshole Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Bestillte for litt over en uke siden og alt var (og er fortsatt) på lager men ordren er enda Åpen og på alle varer står det "... har forventet sendingsdato 2008-06-27". De kunne latet som de estimerte en sendingsdato i alle fall:-) Litt sløvt dette her. Synd Komplett har så god webshopp, ellers hadde jeg bestillt andre steder:-) edit: min er i plukk nå, så da leste de sikkert denne tråden:-) Endret 1. juli 2008 av asshole Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er mange som skal bruke opp skattepenga nå så derfor har dem mye å gjøre for tida :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå