levlex Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og HTCs nye Touch-telefon selger allerede som varmt hvetebrød. Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Blir spennende å se hva salgstallene blir! Lenke til kommentar
mobopro Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ventet lenge på dette. Min kommer før hellga 2590Kr Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tipper den bli utsolgt de fleste steder på et par dager. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Brukergrensesnittet virker for meg forferdelig fra bilder og videoer å dømme, får vel se om jeg kan prøve den ut i en butikk og se om det forandrer noe av inntrykket. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det ser desverre ut til at Chess ikke har særlig gode avtaler med importører og htc. Mens telebutikken idag har HTC til salg i sine butikker i Oslo har jeg fått beskjed av Chess at datoene for min leveranse har blitt endret til 07.07 istedet for 30.06 som fortsatt stod der igår. Like ikke slike dato-dyttinger, vil ha den nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det ser desverre ut til at Chess ikke har særlig gode avtaler med importører og htc.Mens telebutikken idag har HTC til salg i sine butikker i Oslo har jeg fått beskjed av Chess at datoene for min leveranse har blitt endret til 07.07 istedet for 30.06 som fortsatt stod der igår. Like ikke slike dato-dyttinger, vil ha den nå hm kontaktet chess idag og dem kunne bekrefte at telefonen var sendt og ville sannsynlig motta den på torsdag :/ ?? meen etter MYE knoting fra chess side og ca 2 timer ringing til kundeservice og teknisk avd , ordnet det seg...helsikkes chess..hadde greid å slette bestillingen min på diamond Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ventet lenge på dette. Min kommer før hellga 2590Kr Med binding ja, er ikke totalpris det Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ventet lenge på dette. Min kommer før hellga 2590Kr Regner med å få min imorgen fra MPX Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Der var min bestilt med ekspress fra mpx.no "legger iphone i skuffa". Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Et par her på jobben som har fått den. Har fått trykket litt på den og sånn. Førsteinntrykket var enormt possitivt. Tar litt tid å venne seg til touchflo systemet, men syntes det var både raskt og responsivt! Virket raskere enn det jeg har sett på previews og sånn, så da har de kanskje fått fikset det problemet. Men frykter kanskje det er kun når man har startet telefonen. Etterhvert som minnet fyller seg opp, blir den kanskje tregere. Skjermen i seg selv er jo grunn nok til å kjøpe telefonen... med 640x480 oppløsning blir bildet helt sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Et par her på jobben som har fått den. Har fått trykket litt på den og sånn. Førsteinntrykket var enormt possitivt. Tar litt tid å venne seg til touchflo systemet, men syntes det var både raskt og responsivt! Virket raskere enn det jeg har sett på previews og sånn, så da har de kanskje fått fikset det problemet. Men frykter kanskje det er kun når man har startet telefonen. Etterhvert som minnet fyller seg opp, blir den kanskje tregere. Skjermen i seg selv er jo grunn nok til å kjøpe telefonen... med 640x480 oppløsning blir bildet helt sinnsykt bra! sweeeet har du noe annet snadder å fortelle om! fikk du prøvd GPS ?! greier ikkje snart å holde meg!! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det ser desverre ut til at Chess ikke har særlig gode avtaler med importører og htc.Mens telebutikken idag har HTC til salg i sine butikker i Oslo har jeg fått beskjed av Chess at datoene for min leveranse har blitt endret til 07.07 istedet for 30.06 som fortsatt stod der igår. Like ikke slike dato-dyttinger, vil ha den nå hm kontaktet chess idag og dem kunne bekrefte at telefonen var sendt og ville sannsynlig motta den på torsdag :/ ?? meen etter MYE knoting fra chess side og ca 2 timer ringing til kundeservice og teknisk avd , ordnet det seg...helsikkes chess..hadde greid å slette bestillingen min på diamond Ringte nettopp chess igjen for å høre en gang til De hadde fått de fleste telefonene, så men litt flaks blir vel min sendt imorgen. I værstefall blir det neste batch de får inn, altså 07.07... Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lenge til Amobil kommer med en test av telefonen da tro? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Første telefonen jeg virkelig kunne tenke meg å bytte ut min N82 med. Lurer bare på hvordan den er å skrive meldinger på. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fin telefon, men ubrukelig os på den. Windows mobile er ikke brukbart. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Leste feil på tittelen. "Diamond elendig i salg" leste jeg. Så tenkte jeg; "Ikke rart det med den prisen" Skulle likt å ha slik en ja, men lommeboka mi råder meg til å holde meg borte fra den. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Snakk om å overbevise seg selv, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg