mcgroven Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Rollespillutvikler Bioware ser på Iphone som et spillformat med potensiale. Les mer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lag ett godt rpg til Iphone, og jeg er solgt.. Alltid gøy å ha noe å spille på jobb, buss osv. Og, er utrolig greit å slippe å dra med seg ds/psp hele tiden. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hihi, er ikke litt av konseptet bak DS/PSP at det skal være enkelt og ta med seg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Finnes faktisk veldig enkle rpg/skytespill/bilspill til Iphone fra før av, som er mer enn konkurransedyktig nok med DS både i kontroll og grafikk. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Baldurs gate på Iphone! Tjohei! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hihi, er ikke litt av konseptet bak DS/PSP at det skal være enkelt og ta med seg? PSP er stor, så ville ikke sagt den er så lett å ta i lommen.. Har ikke sjekket i det siste på spill, men egentlig vil jeg ha ett turbasert rpg spill med en god historie.. Kan ikke komme med noen forslag til gode rpg spill da Laland? Lenke til kommentar
Exempt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kult! BTW: Det skrives "iPhone" med stor "P" og liten "i" ikke "Iphone" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hadde vært morsomt om de hadde bekreftet Baldur's Gate III eksklusivt til iPhone. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Utviklerne bak Battle for Wesnoth burde vurdere å lage håndholdte versjoner av spillet. Fra før får man jo spillet til Linux, Windows og OSX. Noen håndholdte versjoner hadde absolutt gjort seg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Kult!BTW: Det skrives "iPhone" med stor "P" og liten "i" ikke "Iphone" Offtopic: Mener det var en artikkel om akkurat dette nå nylig. Noen som har link? Ihvertfall så har artikkelforfatterne her valgt å skrive Iphone og ikke iPhone og det samme med andre lignende produktnavn. Endret 1. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
noob_lars Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Lag ett godt rpg til Iphone, og jeg er solgt.. Alltid gøy å ha noe å spille på jobb, buss osv. Og, er utrolig greit å slippe å dra med seg ds/psp hele tiden. Synd at iPhone bruker så hinsides med strøm da Kult!BTW: Det skrives "iPhone" med stor "P" og liten "i" ikke "Iphone" På min iPhone står det "iPhone" Endret 1. juli 2008 av noob_lars Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvorvidt det skal være liten "i" i Iphone eller ei, hører hjemme i egennavndebatten, som forøvrig har foregått siden "tidenes morgen" her på forumet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Liten sjekk på google: http://www.apple.com/iphone/ Verre er det ikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 For all del, skriv hva dere vil. Bare nevnte det, så det ikke blir mer krangling. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Harvest moon spill hadde vært kult til iPhone Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Lag ett godt rpg til Iphone, og jeg er solgt.. Alltid gøy å ha noe å spille på jobb, buss osv. Og, er utrolig greit å slippe å dra med seg ds/psp hele tiden. Synd at iPhone bruker så hinsides med strøm da Selv har jeg ikke hatt noen som helst problemer med batteriet.. Liker å sette den fra meg i docken som fulgte med.. MYE lettere å huske å lade den enn psp f.eks.. Endret 2. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg