AndreSalvatore Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har lest i noen andre tråder men fant ikke helt det jeg ville ha. Hadde Vista Home Prememium men nedgraderte til XP Home fordi jeg synes XP er best. Men på Enhetsbehandling står det gult spørsmålstegn bak 5 ting: Beanbag Emulation Device, Ethernet-kontroller, Nettverkskontroller, PCI Devie og SM-busskontroller.(Under nettverkskort står det bare 1394-nettverkskort. Om dette hjelper?). Jeg har en HP Pavilion m9069. Værsåsnill og hjelp meg! =)kommer meg ikke på nett : (((( Btw, har ikke CD(er) for å legge inn drivere osv. atm. får de ''kanskje'' snart. men håper dere kan hjelpe meg. Endret 1. juli 2008 av mortenz Lenke til kommentar
t_k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du trenger chipset drivere og lignende. Last de ned fra siden til laptoppen/pc'en og sett de på en usb minnebrikke eller noe. Ellers er CD eneste løsning. Lenke til kommentar
AndreSalvatore Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Har sett over alt på HP sine hjemmesider, og XP er ikke et alternativ engang! Bare drivere for Vista, såe da funker bare CDen/CDene. Men vist ikke det går, må jeg få Vista igjenn. Fordi delene i PCen min er kanskje for nye for den/de XP CDen/CDene med drivere på... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 help? Lite vi kan hjelpe med. Hvis produsenten ikke lager drivere for XP har man ikke store valget. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ubuntu? Om den ikke har noe rar hardware så slipper du da og leite rundt etter drivere og tull. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hold deg til Vista, men kjøp mer minne hvis den bare har 1GB innstallert fra før. Vista er et veldig greit OS hvis du har nok minne, og vil nok bli mye mer stabilt på din pc enn XP vil være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå