Kuroi-Neko Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 :s Det var ett freaky gjennomsnitt. Jeg har max 2 ganger i uka Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 :s Det var ett freaky gjennomsnitt. Jeg har max 2 ganger i uka du spiser nok for lite fiber Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 1-3 ganger til dagen. Hvis jeg ikke driter om morningen, blir jeg mer amper enn normalt. >.< Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sikkert 1 gang om dagen sånn gjennomsnittlig.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Driter vel 1 gang om dagen, men oftest driter jeg på den andre dagen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg driter vanligvis hver 4. dag, men dette kan variere etter hva jeg spiser og tid på året. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) 3-4 ganger noen ganger mer men så lenge jeg kan huske har jeg aldri vært under 2 Endret 2. juli 2008 av M-J Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vanligvis 1 gang for dagen. Men kommer an på hva man spiser. Er det sant at issalat er mage/tarmrensende? Mår absolutt på do hver eneste gang etter å ha spist issalat...ikke rett etter men sånn senere på dagen etter fordøyelsen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 driter før jeg dusjer (NEI ikke mens jeg dusjer FØR jeg dusjer :O ) og jeg dusjer hver 2 dag Lenke til kommentar
Gjest guest..guest Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg driter vel 2 ganger til dagen... Er det slik at hvis man spiser fisk så driter man mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ca. 5 ganger om dagen. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg driter 1-2 ganger om dagen nå. Før dret jeg opptil 3-5 ganger om dagen (følte selv det var veldig slitsomt). Jeg var til legen pga. noen utslett samt at magen min var veldig oppblåst, da det også kom frem at jeg dret 3-5 ganger om dagen tenkte legen med en gang cøliaki. Etter allergitester viste det seg at det var hveteallergi, og når jeg nå ikke spiser hvete lenger er magen fin, utslettene borte og avføringsintervallene nede i som regel en gang om dagen. Legen syntes også det var veldig unormalt å være så ofte på ramma som 3-5 ganger om dagen. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg driter 1-2 ganger om dagen nå. Før dret jeg opptil 3-5 ganger om dagen (følte selv det var veldig slitsomt). Jeg var til legen pga. noen utslett samt at magen min var veldig oppblåst, da det også kom frem at jeg dret 3-5 ganger om dagen tenkte legen med en gang cøliaki. Etter allergitester viste det seg at det var hveteallergi, og når jeg nå ikke spiser hvete lenger er magen fin, utslettene borte og avføringsintervallene nede i som regel en gang om dagen. Legen syntes også det var veldig unormalt å være så ofte på ramma som 3-5 ganger om dagen. kanskje jeg bør ta meg en tur til legen jeg óg da Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det kan hvertfall ikke skade. Andre tegn på cøliaki er forresten flytende avføring og ustabil vekt. Har du det i tillegg ville jeg uten tvil tatt meg en liten tur til legen. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Varierer. Men slipper vel ut avføring rundt 1-3 ganger hver 14. dag i gjennomsnitt? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bare sånn hvis noen lurer.... Hvis du vil vite ca hvor mange kilo du har driti gjennom hele livet er det bare å gå inn på http://bajs.no/ Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 fatcrap; den linken din tørr jeg ikke følge, veit aldri hva en kan finne 0-2 ganger daglig kan vel stemme sånn circa for min del. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Driter 1-2 ganger for dagen. Fatcrap: Hmm, ifølge bajs.no har jeg kun dretet litt over 500 kilo. Det har jeg ingen tro på, jeg må ha dretet mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg