Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mange ganger driter du daglig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanligvis 1 gang for dagen. Men kommer an på hva man spiser.

Er det sant at issalat er mage/tarmrensende? Mår absolutt på do hver eneste gang etter å ha spist issalat...ikke rett etter men sånn senere på dagen etter fordøyelsen.

Lenke til kommentar

Jeg driter 1-2 ganger om dagen nå. Før dret jeg opptil 3-5 ganger om dagen (følte selv det var veldig slitsomt). Jeg var til legen pga. noen utslett samt at magen min var veldig oppblåst, da det også kom frem at jeg dret 3-5 ganger om dagen tenkte legen med en gang cøliaki. Etter allergitester viste det seg at det var hveteallergi, og når jeg nå ikke spiser hvete lenger er magen fin, utslettene borte og avføringsintervallene nede i som regel en gang om dagen. Legen syntes også det var veldig unormalt å være så ofte på ramma som 3-5 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Jeg driter 1-2 ganger om dagen nå. Før dret jeg opptil 3-5 ganger om dagen (følte selv det var veldig slitsomt). Jeg var til legen pga. noen utslett samt at magen min var veldig oppblåst, da det også kom frem at jeg dret 3-5 ganger om dagen tenkte legen med en gang cøliaki. Etter allergitester viste det seg at det var hveteallergi, og når jeg nå ikke spiser hvete lenger er magen fin, utslettene borte og avføringsintervallene nede i som regel en gang om dagen. Legen syntes også det var veldig unormalt å være så ofte på ramma som 3-5 ganger om dagen.

kanskje jeg bør ta meg en tur til legen jeg óg da :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...