Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg driter 3-4 ganger daglig og har fått høre av mange at dette er unormalt mye Er det det? Hvor mange ganger driter dere daglig? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg driter 3-4 ganger daglig og har fått høre av mange at dette er unormalt mye Er det det? Nei. Det er ikke unormalt å har avføring 3-4ganger om dagen, så lenge det er ikke blod, for svart/hvitt og løs avføring. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan får man poll? Lenke til kommentar
Gjest Guest_John_* Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg driter 2 ganger i uka Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_* Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan får man poll? Jeg tror man må sende pm til en moderator.. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 jeg driter 2 ganger i uka Det hørtes da veldig lite ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 1-2 ganger daglig. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg driter 2 ganger i uka Det hørtes da veldig lite ut det kommer jo helt an på hvor mye du driter. driter selv to ganger på mandag, og tre ganger tirsdag og torsdag, en på onsdag og fredag, og fire i helgen, for da har vi fisk... da driter jeg ganske mye om gangen Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) jeg driter 2 ganger i uka Det hørtes da veldig lite ut det kommer jo helt an på hvor mye du driter. driter selv to ganger på mandag, og tre ganger tirsdag og torsdag, en på onsdag og fredag, og fire i helgen, for da har vi fisk... da driter jeg ganske mye om gangen Haha, har du timeplan for når du driter?! :!: Endret 1. juli 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 3-6 ganger i uka tenker jeg. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kvar 2. eller 3. dag. Kjem ann på kva eg har spist Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 5-6 ganger i uka tror jeg. Poll får du ved å rapportere tråden. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg driter 2 ganger i uka Det hørtes da veldig lite ut det kommer jo helt an på hvor mye du driter. driter selv to ganger på mandag, og tre ganger tirsdag og torsdag, en på onsdag og fredag, og fire i helgen, for da har vi fisk... da driter jeg ganske mye om gangen Haha, har du timeplan for når du driter?! :!: ja, det skyldes en "sykdom" jeg har. det er egentlig ikke noe sykdom, heller en tilstand. tiden er ikke så viktig, men hvis jeg ikke fyller "kvota", vil jeg få hypernevrokustiske diafragmentvibrasjoner i tarmsystemet, og det kan være farlig, sier legen... Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor mange ganger kan du drite til dagen før det blir helseskadelig? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor mange ganger kan du drite til dagen før det blir helseskadelig? Når du blir sår i asslet? Hvem vet. Driter 1-2 ganger om dagen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 0 ganger. Kanskje annen hverdag, eller 3-4dag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Selv ''driter'' jeg 1-2 ganger om dagen, det er vel normalt? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Det ser i hvertfall ut som at det er gjennomsnittet her på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg