abcdabcd Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 ROB, Fox, D3 og snake føler jeg meg såpass god med at jeg like gjerne kunne brukt en av de. Og i mange av matchupsene jeg regelmessig spiller hadde nok det vært lurere og.. Jeg vant jo mest i Fox dittos om ikke jeg husker noe veldig feil da, og jeg er ikke så god med Rev :S Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Kan hende det. Er ikke alltid jeg får det til med reven av en eller annen grunn. Men så er det ikke ditto kamper som avgjør hvem som er best med en char heller da. Ditto fights er bare ett av mange matchups Lenke til kommentar
Garney Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har lagt deg til, fcen min står på sida som linkes til i siggen min (trykk Wii fc's). Lenke til kommentar
@ir Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hm, interessant. I want to try Min FC: 1161-1174-5733 Send pm for å avtale dit;) C ya at the arena! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ok, nå lagger det ikke så mye lenger. Så nå føler jeg meg mer klar for å game litt online igjen. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Allright de som vil spille mot meg må legge meg til på msn og si fra der! Jeg er en smule populær å brawle mot for tiden så.. Det er eneste måten jeg får gjort det på Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Imens vi venter på "mestern" , kunne noen tenke seg i å spille mot meg???? FC: 4167-5941-8839 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Greit, AlltidRett, har finpussa på småfeilene jeg gjorde i kampene våre. Nå er jeg seriøst klar for både DK og Snake. Tar du utfordringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå