ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 aiaiai, dette høres mer og mer ut som en verdig utfordring, i dag! skal jeg skaffe meg lan adapter til wiien Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 eh matchene våres ble altfor amputert. For det første så skulle jeg ikke starte med Fox, for det andre var laggen altfor stor. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Meh du hadde tapt uansett Men ja, fælt så mye du skulle lagge :/ Lenke til kommentar
benkarro Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 jeg har lagt deg til kaller meg selv moon. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Driver du fortsatt med disse kampene eller ga du opp? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Gitt opp??? Nei langt ifra, er bare å komme og få bank. Har vært litt lat i det siste, er jo så forferdelig tungt å slette og legge til folk hele tiden på wifi :S Men greit, kan ta og banke noen flere her inne i kveld. De som vil prøve seg, send meg en PM med msn adresse! Enklest det. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tips til folk som fortsetter: Du vinner ikke mot Donkey Kong som Marth! Funker bare ikke...vel, for meg uansett. Den level 9 cpu'en er virkelig NASTY! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 la deg til, kaller meg selv molle. lvl 9 cpu er enkel! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ligger under hardtrening nå, så om noen dager skal jeg nok utfordre deg igjen. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Da har jeg vunnet 16 challenge kamper på rad Om vi teller med alle friendliesene også ligger jeg vel på 200-0. Noen verdig? Lenke til kommentar
Harald00 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Så på lista di i første post, du virker hardcore:O du var vel melee pro og? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Spilte melee en god del, men var nok langt ifra "pro" i det. Visste ikke om de avanserte teknikkene engang. Men jeg er visst litt flink i brawl da. Det sa litt "klikk" med meg og brawl Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Spilte melee en god del, men var nok langt ifra "pro" i det. Visste ikke om de avanserte teknikkene engang. Men jeg er visst litt flink i brawl da. Det sa litt "klikk" med meg og brawl Samme her. Tror jeg tar den challengen på nytt jeg > Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Tror jeg tar den challengen på nytt jeg > Ooh,du har blitt bedre. Er en grei sjangse for at du faktisk vinner over meg, eller hvertfall ødelegger min perfekte rekord Men greit, challenge accepted! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tror jeg tar den challengen på nytt jeg > Ooh,du har blitt bedre. Er en grei sjangse for at du faktisk vinner over meg, eller hvertfall ødelegger min perfekte rekord Men greit, challenge accepted! Awesome Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg forresten utforder deg igjen, jeg og. Sliter ikke like mye som jeg gjorde før. ..Bare la vær å spille som DK. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg forresten utforder deg igjen, jeg og. Sliter ikke like mye som jeg gjorde før. ..Bare la vær å spille som DK. Haha nei tror ikke det. Må jo liksom spille med min beste her da Men har jo et par chars som kan måle seg med DK min forsåvidt så.. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg forresten utforder deg igjen, jeg og. Sliter ikke like mye som jeg gjorde før. ..Bare la vær å spille som DK. Haha nei tror ikke det. Må jo liksom spille med min beste her da Men har jo et par chars som kan måle seg med DK min forsåvidt så.. Haha, OK, da. Må trene opp Foxen min... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 ROB, Fox, D3 og snake føler jeg meg såpass god med at jeg like gjerne kunne brukt en av de. Og i mange av matchupsene jeg regelmessig spiller hadde nok det vært lurere og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå