AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har ikke så mange Norskiser å spille med for tiden faktisk, så da tenkte jeg ut dette. Post her og utfordre meg til duell! Friendcode: 0559-6568-1828 Ingame nick er "740" Regler Items av. 3 stock 7 minute time limit Best av 5. Første mann til 3 seirer vinner. Final destination Battle field Smashville yoshis story(brawl) vil være baner som kan velges. NB! Dette innlegget kommer til å bli redigert med resultatet av alle kamper, og kanskje en liten kommentar. Jeg er høy på pæra og tror ikke jeg kommer til å tape ett eneste sett. Prove me wrong Edit: Alle jeg spiller mot på diskusjon.no havner her enten de vil eller ikke! Tar utgangspunkt i de 5 første matchene(eller 3 da, om jeg vinner 3 på rad.) Results: Match 1 AlltidRett: 3 Aspic: 0 Plagsom smashe og skyteglad wolf,men det er ikke nok Match 2 AlltidRett: 3 Dark_Nemesis: 0 Ganske god ToonLink, men måtte spise støv til frokost han og ja. Match 3 AlltidRett: 3 Olav: 0 Snaken din begynner å bli god nå! Mangler bare 2 ting såvidt jeg kan se, og de tipsa jeg jo om. Så blir nok enda verre snake snart. Ene kampen vår var veldig jevn og kunne gått begge veier. Match 4 AlltidRett: 3 Acherontic: 0 Grei Marth. Men lagga jo så sinnsykt at jeg nesten trodde jeg spilte mot en amerikaner :s Match 5 (ikke ferdig/eller er den det?) AlltidRett: 1 aria-sama: 0 Marth igjen. Match 6 AlltidRett: 3 Starscream12: 0 Og mere Marth. Match 7 AlltidRett: 3 Olav: 2 Olav vant 2 kamper på rad, så vant jeg 3 på rad xD Den snaken din er blitt farlig nå.. vi er omtrent jevngode. Congrats! Endret 1. august 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Maaah du tells ikke, Chainless. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 jeg blir med! er jo veteran i super smash! må bare skaffe lan adapter først Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Eg møtte ein overlegen DK, nuff said. Eller AlltidRett var vel overlegen i seg sjølv då Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 vet ikke om jeg kan, har japansk wii med japansk x... men kan godt prøve Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vi spiller senere i dag herr AlltidRett, Snaken min begynner å bli ganske farlig Main! Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Blir med jeg. Skal bare spille et par 300-1000 brawls først og i det hele tatt bli konfortabel med Marth, hvis det er mulig. Spiller massevis mot level 9 cpus men jeg merker ingen rask forbedring akkurat. Føles alltid som om de få kampene jeg vinner er ren flaks. Endret 1. juli 2008 av Xpm Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg spiser Marths til frokost Og ja, du med japansk wii.. funker nok helt fint det. Sender deg en pm litt senere når jeg orker Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Haha, AlltidRett var jo helt usannsynlig god. Men så har jeg jo spilt MYE mindre enn han, da Får vel holde meg til folk på mitt nivå Endret 1. juli 2008 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Helt ubeseiret så langt Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Oi.. skummelt dette her. Skal prøve å adde deg. Kanskje jeg tør! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ok. Jeg tar pause noen timer nå. Men. I'll be back Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ok. Jeg tar pause noen timer nå. Men.I'll be back Jeg er med: Min friend code = 4640 0241 7782 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan jo bli spennende. Mener å huske å ha sett det fjeset ditt på smashnorge og. Vet ikke om jeg orker mer idag, ble så sinnsykt trøtt. Men får se Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan jo bli spennende. Mener å huske å ha sett det fjeset ditt på smashnorge og. Vet ikke om jeg orker mer idag, ble så sinnsykt trøtt. Men får se Spiller Melee, sjekk meg på rankingen hvis du lurte. Uansett. La oss ta det settet nå? Skal på jobb i morra, tar kvelden etter settet. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 ok jeg lager game Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vel, jeg kan jo prøve. Er du med nå? friend code: 3351-5533-3413 hvis ikke nå, så har jeg fri i hele mårra ja du logga av nå så, da blir det vel forhåpentligvis i mårra, send meg en pm du Endret 1. juli 2008 av Andum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå