kommers Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg foreslår at dere i tillegg til å skrive kun dato for når artiklene deres er skrevet, også tar med klokkeslett for når artiklene deres blir publisert. Dette kan ofte være nyttig hvis man har lest artikler delvis basert på samme innholdet andre steder på nettet, så man kan sammenligne hvor oppdatert artikkelen er. Jeg har forøvrig inntrykk av at dette ofte er vanlig skikk på nettet, hva gjelder nyheter, særlig med tanke på hvor raskt nyheter sprer seg på internett. I tillegg, dersom det skulle være nødvendig, også ta med tidspunkt for sist endret/oppdatert (evt i stedet for opprinnelig tidspunkt). Tror ikke dette skulle være for vanskelig å endre på. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 takk for all oppmerksomhet og velvillig respons fra dere moderatorer. håper dere i det minste har lest dette, ellers er det liten vits med tilbakemelding-kategorien i forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Støtter dette forslaget. Tidspunkt anngående når nyheten var lagt ut hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Først og fremst så er det forskjell på moderatorar og redaktørar. Dei fleste moderatorane har ingenting med redaksjonelt stoff på hw.no å gjere. Uansett, så trur eg det vert lagt merke til... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 flott... venter spent regnet med at jeg måtte gå veien via moderatorene, regnet ikke med at redaksjonen ville tråle forumet etter tips... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Et nytt publiseringssystem er under utvikling. Ingen umulighet at det vil bli implementert der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå