Kjell-arne Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en variatorring (også kjent som plombering) til Piaggio NRG MC2 (1998, hvis det hjelper)? Nettopp kjøpt scooteren og ønsker å kjøre lovlig. Har også et problem med at elstarten ikke virker. Hører at den prøver, men får aldri start. Manuell start (fotpedal) fungerer perfekt, men litt slitsomt (og irriterende) i lengden. . Edit: er ikke noe særlig til mekaniker, så en steg-for-steg beskrivelse hadde vært topp . Endret 1. juli 2008 av Kjell-arne Lenke til kommentar
glenntore Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en variatorring (også kjent som plombering) til Piaggio NRG MC2 (1998, hvis det hjelper)? Nettopp kjøpt scooteren og ønsker å kjøre lovlig. Har også et problem med at elstarten ikke virker. Hører at den prøver, men får aldri start. Manuell start (fotpedal) fungerer perfekt, men litt slitsomt (og irriterende) i lengden. . Edit: er ikke noe særlig til mekaniker, så en steg-for-steg beskrivelse hadde vært topp . det med el-starten er sikkert bare batteriet som må laddes opp. startmotoren må ha kraftig strøm for å klare å snurre i gang reimskiva. det med plomba har ikke jeg peil på,jeg kasta den jeg hadde.isåfall kunne du ha fått den. Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Byttet batteri (til sånn ny gelé-type), nå starter den som en drøm . Men har ennå ikke funnet noen variatorring, så alle tips mottas med stor takk . Endret 3. juli 2008 av Kjell-arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå