Gå til innhold

Point of Veiw Ati Radeon 8500?

SigsSoft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å herregud for noe forbanna sprøyt!

"det sies at blablabla" :mad:

Hvor i svarte granskogen har du fått det fra??!

Jeg har hatt 2 skjermkort fra POV og de har funket helt utmerket. Et geforce 2 pro og det jeg har nå, et geforce 3 ti200. Har klokket ti200 kortet til 255mhz på core'n og 560mhz på minnet. Et kort av dårlig kvalitet hadde ikke klart det.

Av en eller annen merkelig grunn tror folk at pov-kort er av dårlig kvalitet. "det sies at" . Kom med bevis!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-13 18:49, labri skrev:

Det blir sagt at POV bruker skjøre deler og ellers komponenter av dårlig kvalitet :smile:

Nå er du mildest talt på BÆRTUR.

Hvis du ikke har noe å vise til bør du la være å skrive noe som helst.

[ Denne Melding var redigert av: maximus på 2002-01-13 20:09 ]

Lenke til kommentar

hello!!!

Jeg har lest flere steder her på forumet nettopp dette. Derfor skrev jeg "det blir sagt". Jeg er fullt klar over at mange her er lei av at folk uten peiling kommer med utspill som kan påvirke andre forum-brukeres kjøp og oppfatning av hva som er bra/dårlig. Men da jeg her videreformidlet hva jeg har lest del ganger, ser jeg ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Kan også bekrefte at mitt POV GF2 Pro hadde elendig 2d kvalitet. Det kortet taklet ikke 1600x1200@75Hz noe særlig bra, byttet det i Asus GF2 GTS og det kortet hadde en god del bedre 2d enn POV kortet.

Jeg ville ikke anbefalt POV GF2 kort til noen, personlig så kommer jeg aldri til å kjøpe POV kort igjen.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...