Markus1802 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisan folkens, jeg sitter nå på et hotellrom i Las Vegas og som dere vet er dollarkursen veldig lav for tiden. Og til høsten trenger jeg en bærbar pc til skolen, og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en hær. Så derfor lurer jeg på hvilken pc jeg burde kjøpe meg? Noen forslag? Jeg har sett på disse PC'ene: Toshiba - Satellite Laptop with Intel® Centrino® Processor Technology - Flare Carmine Gateway - Laptop with Intel® Centrino® Processor Technology Jeg vil at pcen skal fungere til gaming også. Og jeg vil helst ha en bærbar som ikke veier så mye, så det kan godt være en 15,4". PCen kan godt koste rundt 10000 NOK så den fungere bra til spilling Håper noen kan gi meg noen forslag eller fortelle meg om de andre pcene og om de er noe særlig å kjøpe. /Markus Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Pc'ene du har linket til har 17" skjerm. Men skal du game, så se på grafikkkort og oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sier bare en ting, Sony Vaio siden du er i USA. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tydeus har ganske rett, Vaio (heter det ikke WAIO?) er rå, den har vel ganske brae muligheter for trådløs og multimedia? De bruker den også i nesten ALLE amerikanske filmer der PC-er har en sentral rolle (Unntatt Mac da ) Kjipt at den ikke finnes i Norge, ellers hadde jeg hatt en ihvertfall Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 men sony pcene har bare nvidia 8400 kort tror jeg. Men skal se litt nærmere på det, tusen takk for svar Kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Las Vegas ja? Artig by, digget stedet. Men du er ikke 21 ennå, så kanskje ikke så gøy for deg om du ikke får spilt litt eller kommet deg ut på utesteder. Men men, byen har mye annet å tilby, bl.a et eget sony style butikk. Her er adressen:Store address: 3500 Las Vegas Boulevard South Las Vegas,NV 89109 Phone (702)697-5420 Men du har rett i at grafikken ikke er det beste på 15,4 tommerne, men om du har lyst til å finne deg en 17 tommer så får du med Nvidia 8600. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Ok, tusen takk for svar skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå