Gå til innhold

Noen som spiller Civ: Revolution?

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Noen her som spiller Civ: Revolution på Ps3?

Kjøpte det fra Absoluttspill i går, og kommer vel i posten snart..

Vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte det, da jeg har civ 4 på pc. Tviler egentlig litt på at Civ blir noe bedre på konsoll :ermm: . Men da jeg er en svoren Civ fan og spillt alle spillene så langt måtte jeg jo ha dette også ;).

Hadde vært gøy å ta et game online mot noen andre norske en gang :thumbup: .

Mitt dårligste inntrykk etter demoen var de forbanna "the sims" stemmene til rådgiverene og lederne. Barnslig tull. :no:

Går det ann å skru av disse på fullversjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har demoen til PS3, men kommer nok til å kjøpe det på DS'en. Liker best slike spill på håndhold ;) likte ikke helt grafikken på TV-konsollene i forhold til det jeg har sett frar tidligere utgaver til PC heller.

Husker du om man man spille online på demoen?

Lenke til kommentar
Har demoen til PS3, men kommer nok til å kjøpe det på DS'en. Liker best slike spill på håndhold ;) likte ikke helt grafikken på TV-konsollene i forhold til det jeg har sett frar tidligere utgaver til PC heller.

Husker du om man man spille online på demoen?

Ja man kan spille online på demoen.

Lenke til kommentar

Hmm. Prøvde å spille "game of the week" nå.

Men utover i spillet begynnte det å lagge noe helt sinnsykt, var så og si uspillbart. :thumbdown: . Føltes som man hadde en gammel pc som spillte et for krevende spill. Noen andre som har opplevd det? Var i krig med 3stk sammtidig..

Også dumt det ikke går ann å lagre game of the week :S

Lenke til kommentar

Hehe, ja er litt sånn spill man blir hektet på en liten stund, så går litt lei. men er bare å vente litt å plukke det opp igjen, så blir man like hektet :p . Kanskje få til en online match en gang. hadde vært artig å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...