Bakke Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Helena Bonham Carter er i forhandlinger om å slutte seg til siste tilskuddet i serien av "Terminator"-filmer. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Enda en dyktig skuespiller og enda en gang en liten rolle, det blir morro å se hva McG leverer om en stund. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ettersom jeg har lest en spoiler som mildt sagt ødelegger de foregående filmene, samt rykte om at dette blir PG13, så har jeg sjeldent vært mer negativt rettet mot en film. Nå får jeg håpe den spoileren som AICN postet ikke stemmer, men har nå ikke hørt at den er blitt dementert enda. Det skal godt gjøres å lage en film som kan ødelegge forgjengerne. Så jeg håper det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Bonham Carter joiner ny Terminator-film Tør jeg spørre hvilken ordliste du bruker? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Blir spennende dette her. Synes, i likhet med Daniel, at det var et noe pussig ordvalg i tittelen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kulturo er det nye Natt & dag Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Bonham Carter joiner ny Terminator-film Skjerpings? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 La nå mannen skrive "joine" da. Gleder meg til den dagen alle går over til engelsk som førstespråk, det norske språket har så begrensede muligheter. OT: Spent på nye Terminator-filmen. Fikk den tredje filmen i serien rimelig nedhypa, så jeg synes ikke den var helt på trynet. Selvfølgelig milevis bak de 2 første, men absolutt tolerabel. PG-13 vil selvfølgelig ødelegge mye. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Den dagen alle går over til engelsk? Altså nå er jeg selv for å ha ett språk som alle kan snakke problemfritt sammen, men den dagen alle har engelsk som førstespråk er når helvette fryser over. Det skjer bare ikke. Men OT: Det som kunne kanskje ha vært noe var om Christian Bale tok top billing og gikk som hovedperson i filmen med noen litt bedre kjente skuespillere, det ville kanskje ha fungert. McG har stort press på seg nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Får bare håpe ikke Carter skal spille ENDA en nevrotisk psychokjerring. Det begynner å bli old, selv om hun er flink på det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 En syngende nevrotisk hekse psycho-kjerring hadde vært noe. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 En syngende nevrotisk hekse psycho-kjerring hadde vært noe. Been there, done that. Sweeney Todd. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg vet, det var halve poenget med min noe sarkastiske kommentar, nesten alle rollefigurene hennes er "been there done that". 1. Psykotisk syngende kjerring: Sweeny Todd. 2. Psykotisk Heks: Harry Potter. 3: Psykotisk død brud: The Corpse Bride. Og det er bare de som jeg kommer på i farten. Endret 2. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 La nå mannen skrive "joine" da. Gleder meg til den dagen alle går over til engelsk som førstespråk, det norske språket har så begrensede muligheter. Ikke hvis man kan å bruke det. *kremt* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Du må ikke glemme psykotisk, sprø søster: Hamlet Eller psykotisk eks-elsker i alle mulige periodedrama-filmer fra 1800-tallet. Åja..psykotisk eks i Fight Club også. Endret 2. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 La nå mannen skrive "joine" da. Gleder meg til den dagen alle går over til engelsk som førstespråk, det norske språket har så begrensede muligheter. Ikke hvis man kan å bruke det. *kremt* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Kiruk, ikke prøv å rette feil til folk når du skriver som ei kråke selv Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hardware-nettverket generelt er jo nøye på å skrive god norsk, og sørge for at det er lettlest. Det er vel nettopp litt av grunnen til at man bør nevne det om en skribent bruker engelsk på denne måten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 "joiner" er vel strengt tatt ikke engelsk, heller. Dette var lavmål fra HW-nettverket sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg