Gå til innhold

posten i fokus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første tanke er at det forklarer jo endel om ting jeg lurer på med posten.. Jeg får ikke helt taket i bildet der trehjulingen og postkassene er i s/h.

..

Å. halve bildet..

...

 

Også tenker jeg videre. Den nederste hadde vært bra om det i den delen var en gammeldags postmann som fikk tingene gjort.

...

EDit3: nå er det ikke nederst mer.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Min første tanke er at det forklarer jo endel om ting jeg lurer på med posten.. Jeg får ikke helt taket i bildet der trehjulingen og postkassene er i s/h.

..

Å. halve bildet..

...

 

Også tenker jeg videre. Den nederste hadde vært bra om det i den delen var en gammeldags postmann som fikk tingene gjort.

...

EDit3: nå er det ikke nederst mer.

 

beklager, du var litt rask.

 

men du har en god tanke ang gammeldags postmann ja.....

må prøves :)

Endret av lifetimeboy
Lenke til kommentar

Selve bildet synes jeg er greit.. greit komponert, greit skarpt, greit idyllisk ..osv

Kan tilogmed hende det kunne vert et bilde i en brosjyre om autogiro eller noe..

menne.. tror ikke jeg husker det etter lunchen i dag for å si det sånn :)

 

Synes bilde kledde å få boostet fargene slik du har gjort i det øverste..

 

 

det der halve er svarthvidt:

forstår ikke helt hva du ønsker å oppnå med denne 'effekten'..

hvis poenget er å vise fremskrittet i farger og fordums tid i svarthvidt burde du tatt deg tid til å frilegge selve sykkelen, eller i det minste jobba en del med komposisjon og andre ting enn bare fargene (som korn, støv og skraper, ikke moderne hus bak, mer glidende overgang ol.?)

 

Sånn det bilde står nå så ser det for meg ut som første øvelsen i maskering i en grunnkursbok i fotoshop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...