lifetimeboy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ok, prøver meg igjen. denne gangen med et redigert bilde. bilde ble tatt i forbindelse med konkurangsen posten hadde. slakt er lov EDIT: lagt ved orginalen Endret 1. juli 2008 av lifetimeboy Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Min første tanke er at det forklarer jo endel om ting jeg lurer på med posten.. Jeg får ikke helt taket i bildet der trehjulingen og postkassene er i s/h. .. Å. halve bildet.. ... Også tenker jeg videre. Den nederste hadde vært bra om det i den delen var en gammeldags postmann som fikk tingene gjort. ... EDit3: nå er det ikke nederst mer. Endret 1. juli 2008 av pybalto Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Min første tanke er at det forklarer jo endel om ting jeg lurer på med posten.. Jeg får ikke helt taket i bildet der trehjulingen og postkassene er i s/h... Å. halve bildet.. ... Også tenker jeg videre. Den nederste hadde vært bra om det i den delen var en gammeldags postmann som fikk tingene gjort. ... EDit3: nå er det ikke nederst mer. beklager, du var litt rask. men du har en god tanke ang gammeldags postmann ja..... må prøves Endret 1. juli 2008 av lifetimeboy Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 likte klart orginal bildet best jeg skulle hatt en uniform til på bildet, der de kunne ha snakket skit. Lenke til kommentar
aok Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Selve bildet synes jeg er greit.. greit komponert, greit skarpt, greit idyllisk ..osv Kan tilogmed hende det kunne vert et bilde i en brosjyre om autogiro eller noe.. menne.. tror ikke jeg husker det etter lunchen i dag for å si det sånn Synes bilde kledde å få boostet fargene slik du har gjort i det øverste.. det der halve er svarthvidt: forstår ikke helt hva du ønsker å oppnå med denne 'effekten'.. hvis poenget er å vise fremskrittet i farger og fordums tid i svarthvidt burde du tatt deg tid til å frilegge selve sykkelen, eller i det minste jobba en del med komposisjon og andre ting enn bare fargene (som korn, støv og skraper, ikke moderne hus bak, mer glidende overgang ol.?) Sånn det bilde står nå så ser det for meg ut som første øvelsen i maskering i en grunnkursbok i fotoshop Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg er enig med devisor, men jeg ville ha jazzet fargene litt. Ikke så mye som du har gjort i det ferdige bildet, men et sted i mellom. Det i halvveis sorthvitt forstår jeg ingenting av. Jeg synes nok at bildet tilter litt mot ventstre, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå