Gå til innhold

Norges Fineste Strand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener også å ha sett noe lignende, men et flott motiv får kanskje ikke være i fred?

Vannet har fått en nesten drømmende effekt. Jeg var litt usikker på det først, men jo mer jeg ser på det, jo bedre liker jeg det. Skogen er kanskje pittelitt for mørk og diffus? Fyrtårnet (det er det det er, ikke sant?) er fint plassert. Himmelsen ser bra ut. De lysende kulene irriterer meg litt, spesielt de som er helt til venstre og helt til høyre.

Lenke til kommentar
Meget fin olie-maleri effekt. Jeg kunne sagtens have taget dette for et foto af et guldaldermaleri!

Hvis jeg ikke tar så veldig mye feil, så har trådstarter postet bilder fra den belyste stien vi ser bak stranden. Det var en slags dobbelt-eksponering (ghost) effekt.

Jeg mistenkte faktisk da at det var på Sjøsanden, og kanskje hadde jeg rett?

fcuk_IT: Forhenværende mandalitt

Holdt på å glemme: Flott bilde, fin komposisjon og teknikk, men jeg syns ikke himmelen helt står i stil til resten kanskje.

Endret av fcuk_IT
Lenke til kommentar

Enig med aksjehandleren her. Komposisjonen virker nokså bevisstløs, med horisont plassert mer eller mindre midt i bildet. Det som skal være hovedmotivet, stranden, er bare en smal stripe og det er massevis av intetsigende himmel og hav.

Bildet faller totalt igjennom, men det finnes muligens potensiale i motivet. Jobb med linjene i stranden og lysene, og prøv å bruke fyrhuset til å skape interesse.

Lenke til kommentar
jeg stusser litt på dette bilde. ikkje bare litt, men veldig. fineste strand skriver du. Dessverre ser jeg veldig lite til kor fin stranden er her, men destod mer vann.

Og itilegg er fargevalget mildt sagt sprekt valg.

Kommentarer?

Hei

kanskje litt feil Tittel, men en strand er jo så mye mere en sanden som ligger på den.

her ser du litt mere av stranden fra en annen vinkel (første bildet var tatt fra moloen til venstre)

post-147401-1214950223_thumb.jpg

litt spesielle farger her og, men jeg syns det ser ok ut

Lenke til kommentar

He he..

Ser du har tatt bilde av samme motiv som jeg tok for ikke lenge siden.

er faktisk helt samme utsnitt også.

DSC_0067.jpg

kritikken jeg fikk, var å endre utsnittet slik at himmelen eller vannet tar 2\3 deler av

bildet, og at det høye fjellpartiet er vekk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...