runsyv Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Bilde av sjøsanden i Mandal, før badegjestene setter inn, ¨ Var litt lite farger på bildet, så det ble litt endringer i Photoshop Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vannet ser litt malt ut pga lukkertiden, og minner om is. Ellers ser det jo pent ut. Men tanken min om is sitter så godt fast at jeg skjønner at ingen har lyst å bade akkurat da. Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Meget fin olie-maleri effekt. Jeg kunne sagtens have taget dette for et foto af et guldaldermaleri! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Har du postet et bilde av dette motivet her tidligere? Mener å ha sett noe sånt her før, da ikke med denne effekten. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg mener også å ha sett noe lignende, men et flott motiv får kanskje ikke være i fred? Vannet har fått en nesten drømmende effekt. Jeg var litt usikker på det først, men jo mer jeg ser på det, jo bedre liker jeg det. Skogen er kanskje pittelitt for mørk og diffus? Fyrtårnet (det er det det er, ikke sant?) er fint plassert. Himmelsen ser bra ut. De lysende kulene irriterer meg litt, spesielt de som er helt til venstre og helt til høyre. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Meget fin olie-maleri effekt. Jeg kunne sagtens have taget dette for et foto af et guldaldermaleri! Hvis jeg ikke tar så veldig mye feil, så har trådstarter postet bilder fra den belyste stien vi ser bak stranden. Det var en slags dobbelt-eksponering (ghost) effekt. Jeg mistenkte faktisk da at det var på Sjøsanden, og kanskje hadde jeg rett? fcuk_IT: Forhenværende mandalitt Holdt på å glemme: Flott bilde, fin komposisjon og teknikk, men jeg syns ikke himmelen helt står i stil til resten kanskje. Endret 1. juli 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 jeg stusser litt på dette bilde. ikkje bare litt, men veldig. fineste strand skriver du. Dessverre ser jeg veldig lite til kor fin stranden er her, men destod mer vann. Og itilegg er fargevalget mildt sagt sprekt valg. Kommentarer? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Enig med aksjehandleren her. Komposisjonen virker nokså bevisstløs, med horisont plassert mer eller mindre midt i bildet. Det som skal være hovedmotivet, stranden, er bare en smal stripe og det er massevis av intetsigende himmel og hav. Bildet faller totalt igjennom, men det finnes muligens potensiale i motivet. Jobb med linjene i stranden og lysene, og prøv å bruke fyrhuset til å skape interesse. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 jeg stusser litt på dette bilde. ikkje bare litt, men veldig. fineste strand skriver du. Dessverre ser jeg veldig lite til kor fin stranden er her, men destod mer vann. Og itilegg er fargevalget mildt sagt sprekt valg. Kommentarer? Hei kanskje litt feil Tittel, men en strand er jo så mye mere en sanden som ligger på den. her ser du litt mere av stranden fra en annen vinkel (første bildet var tatt fra moloen til venstre) litt spesielle farger her og, men jeg syns det ser ok ut Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 He he.. Ser du har tatt bilde av samme motiv som jeg tok for ikke lenge siden. er faktisk helt samme utsnitt også. kritikken jeg fikk, var å endre utsnittet slik at himmelen eller vannet tar 2\3 deler av bildet, og at det høye fjellpartiet er vekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå