pfa87 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg planlegger å kjøpe meg ny PC etter sommeren en gang, men vet ikke helt hvilken CPU jeg bør velge for å spille spill. Noen som har anbefalinger? Eller kanskje jeg bør vente litt til en av de nye gamer CPUene lanseres? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei Jeg vil anbefale Intel prosessorer til gaming. Har alltid gamet med det og syns det er mer stabilt enn AMD(har ikke brukt det såå mye men) Om du skal velge en quad eller duo prosessor kan du lese om de her: http://www.hardware.no/artikler/c2d_e6850_...uad_q6600/44695 Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Men skal ikke Intel lansere en ny serie gamer-CPUer til høsten? Kanskje det er verdt å vente... Lenke til kommentar
Espen W Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 QX9770 er Intels toppmodell og gir dermed veldig lite ytelse pr krone. Så og si ingen spill støtter firekjerne, så tokjerne er et bedre valg. På kjøpet får du mindre varmeutvikling og bedre klokke-egenskaper. I dag er det E8400 eller E8500 som gir mest for penga til spill. e Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Mange spørsmål jeg har... Hva er forskjellen på Exxx og Txxxx seriene, og hvorfor koster en E6600 mer enn E8400? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Txxx er mobile prosessorer. Men hvorfor E6600 er dyrere aner jeg ikke, bare at den er dårligere og eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå