lillaflodhest Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg har nå spilt min necromancer i aoc opp til 20. Før har jeg spilt wow, og nå sitter jeg med en ekkel smak av deja vu. Wow var gøy og wow var noe helt nytt (for meg). Men plutselig sluttet vanskelighetsgraden å stige. Det hele gikk ut på gear-samling og stadig forbedring uten noe mål og mening. Misforstå meg rett, wow verdenen (og det jeg til nå har opplevd i aoc hittil), hadde en helt unik atmosfære som engasjerte meg enormt mye. Men utfordringene hadde i wow mer med tidsforbruk å gjøre. Det jeg likte best i wow var pvp på makslevel, men jeg hatet at jeg hele tiden var nødt til å forbedre gearet, i allefall når jeg faktisk hadde samlet fullepic utstyr. Den som spiller mest blir best i wow, i allefall generelt. Noen er dummere og smartere enn andre men.. Er det sånn senere i AoC også? Uansett, poenget mitt tror jeg må være at jeg vil gå fra mmorpg sjangeren for å prøve noe annet. Noe jeg bare kan hoppe rett inn i i hverdagen og nyte. Mmoene jeg har spilt blir plutselig ikke vanskelig mer. Det krevende blir løst med å levle, noe som er altfor ensformig og kjedlig. Vil ikke lenger utsette meg for kjedelig samling og questing for å en dag spille noe gøy. Jeg vil ha gøy med en gang jeg fyrer i gang beistet! Antar at jeg bare er lei av mmorpg... Er det noen her som kanskje har vært i den samme situasjonen, og funnet noe bra? Jeg må legge til at jeg aldri har prøvd noen andre blizzard spill, eller spilt noe særlig rts. Har i tillegg til en kraftig spillpc en 360 med mye fps spill som jeg også har blitt ganske lei av. Jeg liker den typen spill en må sette seg litt inn i. Hater lineære historier som ender for tidlig. Noen som har et online spill å anbefale? =) Lenke til kommentar
lillaflodhest Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Prøvd eve? eve? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Helt sikkert dette han mener: EVE Online ...ser dritt kjedelig ut btw:P Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 EVE er utrolig bra, men krever at du spanderer sykt mye tid på det. Oppnår ikke mye ved å være på en time om dagen. Lenke til kommentar
lillaflodhest Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 EVE er utrolig bra, men krever at du spanderer sykt mye tid på det. Oppnår ikke mye ved å være på en time om dagen. blir som å tilby heroin til en som slutter med hash det da.. Neitakk, jeg vil over på noe svakere Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 EVE er utrolig bra, men krever at du spanderer sykt mye tid på det. Oppnår ikke mye ved å være på en time om dagen. blir som å tilby heroin til en som slutter med hash det da.. Neitakk, jeg vil over på noe svakere Da er singelplayerspill/offline spill noe for deg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 spillte eve i 2 timer, og det var dritt kjedelig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ifølge premissene dine finnes det ingen spill som vil gjøre deg happy EVE har et skillsystem som gjør at det tar lang tid før man ser progressjon. Man kan mao ikke investere så mange time man vil men progressjonen vil være ikke eksiterende så lenge man ikke har skill til å bruke forskjellige romskip. Kan kanskje anbefale deg noen tunge strategi spill ala Hearts of Iron/Civilization. Dette er spill som krever at du bruker hjernecellene dine og det er ganske utfordrende å bare sette seg inn i spillene. Online mulighetene er så som så da iom at en "runde" kan ta veldig lang tid. Skal du drive med flerspiller så anbefaler jeg ihverfall lan. Ellers så har du jo Vanguard. Selv er jeg møkk lei av både WoW og AoC men jeg liker Vanguard veldig godt. Dette er dog et MMORPG, det har quests og det har mobs du må drepe. Men det har også en stor åpen verden som du kan utforske og et veldig bra community. Men dette spillet er langt ifra for alle og man mister for eks exp når man dør(ikke store mengder). Diablo 2 er jo også et alternativ. Men igjen, mob dreping og items. Men det er allikevel en udødlig klassiker. Til slutt så har du online poker. Her har du alt du ber om. Det er utfordrende, det er en del å sette seg inn i, det er online og det gir deg "instant" action og der er mange idioter som bare venter på å gi deg pengene sine. Koster dog penger, men en bankroll på 100$ kan vare i mange måneder så lenge du spiller på low stakes. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 EVE er utrolig bra, men krever at du spanderer sykt mye tid på det. Oppnår ikke mye ved å være på en time om dagen. blir som å tilby heroin til en som slutter med hash det da.. Neitakk, jeg vil over på noe svakere Da er singelplayerspill/offline spill noe for deg Eller fps. COD4 er jo bra Ellers kan eg anbefale at du prøver mafia. Er ikkje alltid du får hoppe rett inn i moroa , må som oftast kjøre bil til der du skal. Men historien er herlig, og det er virkelig til å anbefale Lenke til kommentar
lillaflodhest Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har tenkt på å teste diablo 2 ja.. Uttrykte meg kanskje litt feil i innlegget. For det jeg mener er ikke at jeg må hoppe rett inn i hovuddelen av spillet med en gang jeg setter meg ned. Da hadde jeg bare spilt tetris o.l. Vil bare finne et spill som fanger meg, men som ikke er så ekstremt tidskrevende. Derfor jeg stiller meg så skeptisk til mmo nå. Online er heller ikke noe must=) Men er litt mer sosialt om jeg får venner med på leken.. Sitter på jobb så postene mine blir skrevne i en fei edit: feilquote Endret 1. juli 2008 av THN Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ellers så har du jo Vanguard. Selv er jeg møkk lei av både WoW og AoC men jeg liker Vanguard veldig godt. Dette er dog et MMORPG, det har quests og det har mobs du må drepe. Men det har også en stor åpen verden som du kan utforske og et veldig bra community. Men dette spillet er langt ifra for alle og man mister for eks exp når man dør(ikke store mengder). I second that Men sjekk også ut Planetside, vet ikke hvordan det er nå, men spilte en god stund tilbake, og det var en del action og litt å sette seg inn i se for deg battlefield tusen år fram i tid, med gigantiske maps, kanskje ikke samme grafikk da... Endret 1. juli 2008 av Andum Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) I frustrasjon over en del nye spill så har jeg den siste tiden tatt turen tilbake i tid og spilt en del gamle, gode spill igjen. Anbefaler å prøve det samme. Unreal Fahrenheit (usikker på skrivemåten) Scrapland (overaskene moro) Mafia Det første Hidden and dangerous. (tror det kan lastes ned gratis og lovlig) Black and white (det første) Commandos 1 og 2 Messiah (fra Shiny, litt bugga, men faktisk ganske kult) Sacrifice fra samme selskap. Armed and Dangerous Giant, Kabuto (husker ikke hele tittelen) Ønsker du fortsatt å spille online, så er Anarchy online gratis og veldig bra (personlig mening) Endret 9. juli 2008 av firberblad Lenke til kommentar
ChuckNorris Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 er kansje ikke det du leter etter men jeg ville prøvd Onimusha: Warlords ett fantastisk action adventure spill som er enkelt og sette seg inn og har en bra historie. det finnes på pc,xbox og ps2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå