TheScorp Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei. De siste to-tre-fire ukene har jeg slitt vanvittig mye med å faktisk få meg en skikkelig natt med sammenhengende søvn, noe som tærer veldig. Jeg våkner to-tre ganger hver natt og må tisse. Har testet litt forskjellig for å kontre dette, men selv om jeg kanskje ikke drikker noe seks timer før jeg legger meg, så ender det opp med det samme. Det rare for min del er at jeg har en relativt..stor blære virker det ut som. På dagtid kan jeg drikke store mengder, og ikke ha noe umiddelbart behov for en tur på toalettet. Hadde en periode for ett par årsiden hvor jeg slet med søvnløshet, men dette er igrunnen mer irriterende. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Typiske ting som kan føre til søvnproblemer er bl.a. psykisk stress og slike ting. Om det er noe du bekymrer deg for, om du har mye å gjøre på jobb, problemer i familien eller slike ting... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg tenkte på det Manfred, men per akkurat nå er livet mitt igrunnen ganske bekymringsløst. Eneste problemet jeg har er at jeg må få kommet igang med treningen igjen, men dette er jo ikke noe jeg har tenkt på de 3-4 siste ukene. Det har mer vært de siste to årene >.< Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Snorking kan også virke inn på nattesøvnen. Kan hende du snorker uten å være klar over det. Hvis du ikke trener fra før, så kanskje du bør prøve å jogge en halvtime-times tid på ettermiddagen/kvelden, da kroppen blir mere sliten og trenger mere søvn. Det fungerer for meg hvertfall, de gangene jeg trener hardt, sover jeg godt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde det også slik i en lengre periode. For meg førte det til langvarig sykemelding fra jobb. Nå har ting snudd og jeg er i bedre form enn jeg har vært på over ett år. Hang in there! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Gå på do før du legger deg, selv om du ikke må. Hvis du sliter med å sovne kan du telle sauer eler tenke på heisen som går nedover fra 100. etasje. Hvis du hører mas og irriterende lyder og folk som sier navnet ditt i hodet hjelper det å åpne øynene og kremte unødvendig høyt og se ut i mørket noen sekunder. Når hodet ditt er fritt for tanker går det lettere å sovne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå