kjelle392 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tar sjansen på å presentere et par bilder fra Rosanesparken på Nøtterøy som jeg ble rimelig godt fornøyd med. Regner med det er masse som kunne vært gjort annerledes, så folkes; hiv dere over Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei Jeg syns det bildet av benken var bra. Om benken hadde vært litt mer på venstre side i bildet tror jeg det hadde blitt bedre. Selv om det ikke sitter noen. Det andre bildet likte jeg ikke sollyset i front. Mens på den samme broa på bilde 1 er det pent med lyset. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det første bildet har en del elementer jeg heller ville sett fra en annen vinkel og kanskje et annet utsnitt. Bekken for eks. ser ut til å være et fint motiv sett fra en annen vinkel. Benken også. Det andre bilde har potensiale, men treet til høyre får en god porsjon oppmerksomhet pga lyset. Kanskje en annen vinkel, eller et annet utsnitt hadde hjulpet. Alt i alt ikke så verst. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Flotte og konstruktive tilbakemeldinger - tusen takk! Bildene ble tatt sent en kveld (nesten midtnatt) og lyset dere ser er rett og slett kunstige lys. Kommer garantert til å returnere dit og prøve nye vinkler og ideer. Venter på ny optikk og filtre som jeg håper skal bidra positivt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Det siste bildet har en viss stemning, men jeg synes de delene som ikke er opplyst blir for kjedelig og intetsigende. Dessuten noen forstyrrende elementer her og der. Det første synes jeg blir litt for rotete. Endret 1. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Lurer på hvor mange brudepar som har vært innom i denne parken etter vielsen...ikke få. Noen tanker om bildene. Det første bildet ser jeg for meg og muligens gå litt nærmere i tillegg plassere benken mere til venstre. Synes ikke trærne tilfører bildet noe, kanskje bare en halv trestamme langs bildekanten kunne vært noe? Andre bildet vet jeg ikke helt annet en at jeg ville prøvd med lavere standpunkt. Tror dette kan bli bra, håper du tar en tur til og slenger ut noen flere bilder Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Det blir nok helt sikkert flere turer ja, og er helt enig med deg i om at å gå nærmere/bedre komposisjon kunne gjort seg. Tusen takk alle sammen for flotte og konstruktive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå