Gå til innhold

BK: Rosanesparken på Nøtterøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet har en del elementer jeg heller ville sett fra en annen vinkel og kanskje et annet utsnitt.

Bekken for eks. ser ut til å være et fint motiv sett fra en annen vinkel. Benken også.

Det andre bilde har potensiale, men treet til høyre får en god porsjon oppmerksomhet pga lyset. Kanskje en annen vinkel, eller et annet utsnitt hadde hjulpet.

Alt i alt ikke så verst.

Lenke til kommentar

Flotte og konstruktive tilbakemeldinger - tusen takk!

Bildene ble tatt sent en kveld (nesten midtnatt) og lyset dere ser er rett og slett kunstige lys.

Kommer garantert til å returnere dit og prøve nye vinkler og ideer. Venter på ny optikk og filtre som jeg håper skal bidra positivt.

Lenke til kommentar

Det siste bildet har en viss stemning, men jeg synes de delene som ikke er opplyst blir for kjedelig og intetsigende. Dessuten noen forstyrrende elementer her og der.

Det første synes jeg blir litt for rotete.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Hei! Lurer på hvor mange brudepar som har vært innom i denne parken etter vielsen...ikke få. Noen tanker om bildene. Det første bildet ser jeg for meg og muligens gå litt nærmere i tillegg plassere benken mere til venstre. Synes ikke trærne tilfører bildet noe, kanskje bare en halv trestamme langs bildekanten kunne vært noe? Andre bildet vet jeg ikke helt annet en at jeg ville prøvd med lavere standpunkt. Tror dette kan bli bra, håper du tar en tur til og slenger ut noen flere bilder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...