Gå til innhold

Komplett.no e bugga te tusen

Anbefalte innlegg

Hei,

Bestilte noen høytaler fester i går, og prisen te frakt kostet ca 300kr elns, så fikk vi i dag ordrebekreftelse, der kostet frakten (vanlig bedriftspakke) 2800kr. Etter litt testing fant jeg ut at prisen på frakten dobler seg for hver ting du kjøper (hvert antall) o_O vi ringte te kundeservice, men han påstod at alt var iorden :p Orderen ble kansellert rett etterpå

Edit: Fikk nettopp en telefon fra komplett, de har fikset problemet nå :)

Endret av Sjark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Bestilte noen høytaler fester i går, og prisen te frakt kostet ca 300kr elns, så fikk vi i dag ordrebekreftelse, der kostet frakten (vanlig bedriftspakke) 2800kr. Etter litt testing fant jeg ut at prisen på frakten dobler seg for hver ting du kjøper (hvert antall) o_O vi ringte te kundeservice, men han påstod at alt var iorden :p Orderen ble kansellert rett etterpå

Hvis det er snakk om større kolli så kan jeg skjønne den. Men for småting, en harddisk f.eks, så er jo det høl i hodet. Det kan da ikke være sant?

Lenke til kommentar
Får berre ein tanken om at denne fraktauken har noko med gjenstadens fysiske atributt.

Slik at den trigger ein ny fraktordre for kvar gjenstand.

Det var jo akkurat det jeg også påpekte. =)

Kan jo være at varen er lagt inn med feil vekt og volum i deres systemet og at dermed frakten blir himmelhøy, menneskelig svikt kan skje den beste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...