thomaslov Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 I går kjøpte jeg meg et Nikon D40 Speilreflekskamera, hos en fotobutikk. Er ikke fornøyd. Så jeg lurer litt på mine rettigheter når det gjelder å heve kjøpet? Og få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis du kjøpte det over disk i en fysisk butikk har du INGEN angrerett pr lov, dog hvis du har behandlet kameraet og tilbehøret bra kan det hende de viser goodwill hvis du ønsker å kjøpe en dyrere modell etc hos dem. Det å få pengene tilbake er sannssynligvis et håpløst tilfelle. Er den kjøpt over internett har du 14 dagers angrerett såfremt kamera kan leveres tilbake i samme stand og mengde. Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Okei Takker for svar. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Okei Takker for svar. Du kan høre om de er villige til å ta det i retur mot at du kjøper et dyrere kamera. Har du embalasje, og alt ser fint ut så vil de aller fleste godta det. Det er sunn business. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Kanskje en bedre objektiv og vil hjelpe, om det var bildekvaliteten som er problemet. Endret 6. juli 2008 av snillekim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå