Feltherre Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hvis vi skal se bort fra den dritten som var Meet the Spartans, så har de jo allerede lagt en oppfølger: 305! Den så ikke noe bedre ut en Meet The Spartans,akkurat. Endret 1. juli 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ingen kan vel nekte for at 300 var en OK film, problemet var jo bare at den kunne vært så mye bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg vil ikke ha en oppfølger til 300. Jeg vil ha Preacher!! Preacher som i tegneserien Preacher? Isåfall støttes det utsagnet. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis vi skal se bort fra den dritten som var Meet the Spartans, så har de jo allerede lagt en oppfølger: 305! Den så ikke noe bedre ut en Meet The Spartans,akkurat. Tro meg, den har budsjett på $5.000 og den er definitivt bedre enn Meet The Spartans. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har fortsatt ikke sett ett eneste vanntett argument for at 300 suger. Jeg liker den enda.. Husker fortsatt hvor trollbundet jeg ble av cinematografien. Bruken av farger, samt stilen de beholdt gjennom hele filmen traff hjerteroten. Ser på filmen som et beundringsverdig arbeid, at enkelte synes historien ble for tynn kan jeg forstå, men vil holde meg til prinsippet, "Det er ikke historien som spiller noen rolle, det er hvordan den fortelles". En oppfølger kan bli stas det, men det avhenger av at historien blir formidlet på en fantastisk måte. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 300 er en super bra film. har bare sett den på tysk på et hotell der, men den var bra XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg vil ikke ha en oppfølger til 300. Jeg vil ha Preacher!! Preacher som i tegneserien Preacher? Isåfall støttes det utsagnet. Støttes herfra også...eller en sikkelig Constatine film, vet at det kom en..men den kunne vært såååå mye bedre:S Eller Transmetro hadde vært kult...Whiteout også...finnes mye godt ja Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 300 er en super bra film. har bare sett den på tysk på et hotell der, men den var bra XD Da antar jeg at den var dubba på tysk? I så fall måtte det nesten ha vært en grusom opplevelse! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 300 er en super bra film. har bare sett den på tysk på et hotell der, men den var bra XD Da antar jeg at den var dubba på tysk? I så fall måtte det nesten ha vært en grusom opplevelse! At noen kan utsettes for noe sånt. Forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg