Gå til innhold

N82 vs U900 Soul vs G900

Anbefalte innlegg

Må ha ny telefon nå, da min gamle har begynt å takke for seg. Disse tre ser ut til å være noenlunde like spesifikasjonsmessig, og ligger ganske likt i pris.

Nødvendige funksjoner er:

- brukbart kamera

- MP3

- kalender/planlegger

- mulighet for å legge inn programmer/applikasjoner

- god batterikapasitet

N82 er vel den eneste som har integrert 3,5mm port, men jeg kan godt bruke adapter. Det viktigste er god lyd. Soul er vel den eneste som ikke har Wi-fi, det trekker litt ned.

Så, er det noen her som har prøvd disse, og kan komme med noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde aldri kjøpt n82(ei heller iphone) Slik er det bare.......

Jeg har kjøpt Soul som jeg egentlig er veldig fornøyd med.....men på linje med deg er jeg avhengig av en god kalender. Der stryker Soul da den er full i begrensninger,derfor solgte jeg den

Når det er sagt er mp3 spiller,kamera vedlig bra på denne

G900 er den jeg kan minst om, men alikevel har jeg ikke vert fornøyd med sony telefonene jeg har hatt(senest k850)

Har også lest tester der g900 ikke kommer bra ut....

Alternativer jeg ser på er Nokia E71 og Lg Secret(som kommer i posten i morgen)

Desverre vet jeg ingenting om hvordan kalenderen i lg telefonen er.....men jeg er parrat til å bestille e71 om den feiler der:-)

Lenke til kommentar

Soul kan jeg ikke uttale meg om annet enn at den er klart den lekreste av de tre ;) N82 har jo alt, best kamera av de tre, kjempebra tlf men utseendet er litt tamt og de andre har muligens bedre batterilevetid? Mn arer i 3-4 dager med mdoerat bruk så jeg er fornøyd med det. G900 er på mange måter et bra valg, spesielt om du liker berøringsgrensesnitt. Dog har den noen små ulemper som treghet (mulig dette bedres i FW) og mangel på edge\super-3g om dette har noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...