Rudde Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hey, er i USA og er PC spilla er dritbillig. Men jeg har ikke turt aa kjoope noen enda fordi jeg ikke vet om det funker hjemme. Noen som vet om PC spill fra USA fungerer paa en Norsk PC?? Og fungerer DVD'er fra USA paa en Norsk PC?? Takk for svar x) Trenger svar fort koster 1 kr min for PC xD Rudde Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hey, er i USA og er PC spilla er dritbillig.Men jeg har ikke turt aa kjoope noen enda fordi jeg ikke vet om det funker hjemme. Noen som vet om PC spill fra USA fungerer paa en Norsk PC?? Og fungerer DVD'er fra USA paa en Norsk PC?? Takk for svar x) Trenger svar fort koster 1 kr min for PC xD Rudde Ja det fungerer i Norge....Løp og kjøp M Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bare husk at om du kjøper utvidelsespakker så funker ikke de. Europeisk spill + US utvidelsespakke funker ikke eller motsatt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Og men er det sikkert at det funker? Og funker DVD'ene paa PC'en ogsaa? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, pc-spill er aldri regionlåst. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Eneste forskjellene er lokalisering. du får kanskje ikke norsk språk o.l. Men det er vel ikke intressant uansett Husk om du kjøper MMO spill, så blir du ofte låst til US servere om du kjøper i USA - det er en vesentlig ting å passe på! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Kjoopte CoD4 til 50$ og BF2: Complete Collection til 30$ Og skal BF2: CC bare vaere paa en DVD? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Kjoopte CoD4 til 50$ og BF2: Complete Collection til 30$ Og skal BF2: CC bare vaere paa en DVD? når det er DVD er det nok bare en ja.. på CD blir det en an sak. de "vanlige" DVD-ene er på 4,7gb men du får DVD-er påmer også, så at det er på en DVD er bare positivt. om det er en her i Norge også vet jeg ikke.. Endret 6. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da jeg kjøpte Two World i USA, så måtte jeg sette regions-instillingene til der hvor jeg hadde kjøpt det (Florida), bare for å si ifra Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvordan goor jeg det og kan jeg gjoore det saa mange ganger jeg vil? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har satt dvd-spilleren min til Sone 1 for å kunne se amerikanske filmer og serier på den, men har aldri opplevd noe tull når det gjelder spill kjøpt her i Norge. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er ikke soneindeling på PC-spill, bare Filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå