Gå til innhold

Tror dere tupac lever?


JiGGe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har hørt masse mas om at han kommer tilbake i 2014. Selv tviler jeg på det. Men utifra det jeg har hørt så begynner jeg å lure litt.

 

1. Hvis man spiller noen av sangene hans baklengs så blir det "Im a live" "i be back" osv.

2. Han tok ut 33 millioner dagen før han døde.

3. Han skylte folk penger, og mange hadde lyst til å drepe han. Kanksje det var derfor han stakk av?

4. Bildet der han er død er det en anderledes tattovering enn et bilde der han lever.

5. Manageren hans ble også borte samme dagen som tupac ble bort.

6. han kommer tilbake 07.07.2014 pga. forskjellige favoritt tall osv.

 

Dette er ting jeg har hørt så vet ikke om noe av dette er sant.

 

 

Hva tror dere, lever han fortsatt eller er han død?

 

1. I sangen "This live I lead" hører man tydelig at han sier "Yes, I'm alive, and be missing you". I "Pac's Life" sier han "You should see me back". I en annen sang sier han "Tell my homies, peace, i'm alive in tha east".

2. Han tok faktisk ut 4 milliarder dollar 7 dager før han døde. Benken la i forbindelse med drapet frem transaksjonsbevis på dette.

5. Manageren ble borte, ja, men produsenten av det siste albumet hans, som han gav ut 7 måneder før han døde, var der da han ble skutt. Han ble ikke avhørt. Det ble heller ikke utført noen rettsak eller etterforskning av The Notorious B.I.G..

6. Lykketallet hans er 7, det har forbindelse med en hendelse i barndommen. Se på datoen: 07.07.2014.

 

En liten analyse av den viser:

 

7 - 7

 

14 delt på 2 = 7

 

I 2014 skal han visst komme tilbake, i en alder av 43 år. 43 år. 4+3=7.

---------------

Han ble skutt 7. september, og døde på sykehus 13. september. Fredag 13. september faktisk...

Lenke til kommentar
omfg :wallbash:

 

 

Hadde vi ikke nettopp en tråd hvor vi nesten latterliggjorde trådstarter for akkurat denne tematikken. 2pac er død som en stein.

 

 

Waaaaiiiit: Jeg skriver dette innlegget, og ser at klokka er 23:21. 2+3+2+1 er 7! 7 var hans favoritttall, 2pc lever!

 

Det er faktisk ikke umulig at han lever.

Det har hendt flere ganger i historien av kjente personer eller folk med problemer har valgt å gå under jorda, å fjerne seg fra offentligheten. Selv er jeg nøytral ovenfor saken.

 

Og hvorfor folk bryr seg?

Fordi 2pac er verdenst mestselgende hiphop-artist, og har lagt igjen mye mystikk rundt sin "død". Og hvor fett hadde det ikke vært hvis han faktisk kom, 07.07.2014, med en haug megabrae låten han her jobbe skikkelig med i ro og fred, megacomeback osv.. :p

Lenke til kommentar

Haha, jeg og en kompis har faktisk en tanke om at Micheal Jackson, Jesus, Tupac og Notorious B.I.G sitter på en øy nede i afrika å røyker marijuana hele dagen :p

 

Den tanken er vell mest bare for lættis, men jeg er faktisk ganske usikker på om tupac lever, først trodde jeg at han skulle komme tilbake, men så så jeg en video og da fikk jeg tanken om at managereren hans drepte han og masse sånt, men har begynt og tvile litt.

Blir spennende å se i 2014 :)

Lenke til kommentar
Haha, jeg og en kompis har faktisk en tanke om at Micheal Jackson, Jesus, Tupac og Notorious B.I.G sitter på en øy nede i afrika å røyker marijuana hele dagen :p

 

Den tanken er vell mest bare for lættis, men jeg er faktisk ganske usikker på om tupac lever, først trodde jeg at han skulle komme tilbake, men så så jeg en video og da fikk jeg tanken om at managereren hans drepte han og masse sånt, men har begynt og tvile litt.

Blir spennende å se i 2014 :)

Så på tidspunktet du postet!

 

2 + 3 + 2 = 7

 

Svaret blir 7 på begge sider! Han lever!

Lenke til kommentar
Latias, nå skremmer du meg, 23 : 23 :cry:

Omg.

 

23:32 blir det samme baklengs. :scared:

 

Og du skrev innlegg nr. 69. Speiler du diagonalt, får du det samme tallet. :ohmy:

 

Så om vi kombinerer alt dette. Hva får vi da?

 

2 + 3 + 3 + 2 + 6 - 9 = 7!

 

Alt blir faen meg 7. Han lever. Han lever. Og jeg holder på å dø! Fy faen, for et sykt tall! Er jo overalt. :scared:

Lenke til kommentar
Haha, jeg og en kompis har faktisk en tanke om at Micheal Jackson, Jesus, Tupac og Notorious B.I.G sitter på en øy nede i afrika å røyker marijuana hele dagen :p

 

Den tanken er vell mest bare for lættis, men jeg er faktisk ganske usikker på om tupac lever, først trodde jeg at han skulle komme tilbake, men så så jeg en video og da fikk jeg tanken om at managereren hans drepte han og masse sånt, men har begynt og tvile litt.

Blir spennende å se i 2014 :)

Så på tidspunktet du postet!

 

2 + 3 + 2 = 7

 

Svaret blir 7 på begge sider! Han lever!

 

Holy! Det var serr scary.

 

Latias, nå skremmer du meg, 23 : 23 :cry:

Omg.

 

23:32 blir det samme baklengs. :scared:

 

Og du skrev innlegg nr. 69. Speiler du diagonalt, får du det samme tallet. :ohmy:

 

Så om vi kombinerer alt dette. Hva får vi da?

 

2 + 3 + 3 + 2 + 6 - 9 = 7!

 

Alt blir faen meg 7. Han lever. Han lever. Og jeg holder på å dø! Fy faen, for et sykt tall! Er jo overalt. :scared:

 

OMG!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...