GrevenLight Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han er død, og kommer aldri tilbake. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hadde han levd hadde jeg stukket han ned Lenke til kommentar
someOen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han er like død som Paul McCartney. ...vent. Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han er nok like død som Elvis.. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jeg vet at tupac lever i våre minner *suicide* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) tupac er nok død ja... uansett, her er bilde av han død: i live: jeg ser ingen forskjell på tatoeringen ihvertfall... edit: siste bilde av tupac i live: mange mener skjegget er anderledes under boksekampen og dette bildet, men har ikke funnet noe fra boksekampen enda... Endret 15. juli 2008 av aklla Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 er det der post-obduksjon? han ble vel skutt, ble han ittj Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) A late-model Cadillac with four men inside pulled up directly to the right of the BMW and sprayed 13 rounds into the car. Police reported that a .45 was shot, but it’s believed that information was withheld to identify the real shooter; apparently a .9mm was used. Tupac saw it going down and tried to jump into the back seat. He was hit twice, one bullet hit him his leg and ricocheted up into his lung. Suge was hit in the head with a piece of shrapnel. There were reports that gunfire was returned, but this has been debated and has not been verified completely. The Cadillac turned right onto Koval Lane and vanished. Some cars in the entourage tried to follow the Cadillac but it seemingly disappeared. Tupac remained at the intensive care unit while family and friends had a vigil at the hospital. When I found out Tupac had been shot I was shocked, I really wasn’t expecting it. I said “yeah, just wait till he comes this time, he’s gonna be really pissed.” The thought that Tupac could have died really didn’t occur to me at first, he always seemed larger than life. While in the hospital Tupac had his right lung removed, he was in and out of consciousness and was highly sedated. Later he was placed on a ventilator and respirator, life-support, and put into a drug-induced coma. The doctor made a promising statement that Tupac had passed the critical phase and had a fifty percent chance of survival. Considering the odds Tupac had been faced with through out life and had always succeeded, a fifty percent chance seemed like a certainty. Unfortunately they couldn’t stop the internal bleeding and Tupac passed. After several attempts to revive him, his mother Afeni, decided to let him rest. “I really felt it was important for Tupac, who fought so hard, to have a free spirit. I felt it was important for his spirit to be allowed to be free. So I rejoiced with him, with the release of his spirit.” On September, Friday the 13th, the always-lively Tupac had breathed his last breath. uthevet skrft kan kanskje ha noe med hvordan han ser ut... bildet er etter obduksjon Endret 15. juli 2008 av aklla Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Etter og ha sett Så virker det litt overbebisende men på det klippet med''Tupac'' så tror jeg ikke de han har sakt ''Hide pac man'' og latt kamera mannen gått jeg tror de har tatt video kasseten i det minste.. Så jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Håper 2pakk er død som en sild og alldri kommer tilbake Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Og Lennon. Sammen spiller de gamle sanger på en enorm, ny Live 8-konsert. Og Freddie. Lenke til kommentar
Oceans Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Perhaps I was blind to the facts, stabbed in the back I couldn't trust my own homies just a bunch a dirty rats Will I, succeed, paranoid from the weed And hocus pocus try to focus but I can't see And in my mind I'ma blind man doin time Look to my future cause my past, is all behind me Is it a crime, to fight, for what is mine? Everybody's dyin tell me what's the use of tryin I've been Trapped since birth, cautious, cause I'm cursed And fantasies of my family, in a hearse And they say it's the white man I should fear But, it's my own kind doin all the killin here I can't lie, ain't no love for the other side Jealousy inside, make em wish I died Oh my Lord, tell me what I'm livin for Everybody's droppin got me knockin on heaven's door And all my memories, of seein brothers bleed And everybody grieves, but still nobody sees Recollect your thoughts don't get caught up in the mix Cause the media is full of dirty tricks Only God can judge me "expect me, like you expect jesus to come back, expect me nigga, im comin"-Tupac Shakur A True Legend Tupac Amaru Shakur 1971-1996 Rest.In.Peace Endret 16. juli 2008 av Oceans Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Trodde først han var død, så ble jeg usikker og trodde han kansje levde, men nå er jeg nesten sikker på at han Suge Knight fikk han drept, etter og ha sett sånne dokumentarer og sånt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Deader than Elvis! (som Sam Fisher sa det). Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Obduksjonsbildene hans er ute på nettet. Tviler nok på at han er ute å går enda. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) 2Pac var en forbanna god rapper, digga flowen hans og måten ordene slo deg. Dessuten kjenner jeg få rappere som fikk rimene å sitte så tight som pac klarte, og jeg hører på en god del mer hip-hop enn folk flest Ingenting hadde vært bedre enn om han dukket opp igjen, men desverre er det nok bare en tynn konspirasjonsteori.. Men som nevnt tidligere lever han enda gjennom musikken og holdningene han hadde.. THUG LIFE!!! Endret 6. september 2009 av ArcticOC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Tupac er da ikke død. Han kommer tilbake i 2014 for å holde live-konsert sammen med Michael Jackson. Går rykter om at vi kanskje får se Elvis også. Og han nevnte jo Jesus i en av sangene sine, så kanskje vi får se han også? PS: Er snakk om at Saddam Hussein har fått backstage pass på denne konserten. Gleder meg. Endret 6. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå