Gå til innhold

Tror dere tupac lever?


JiGGe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Hadde vært fett om han levde, da. Men det tror jeg nok ikke. Isåfall hadde det vært et sykt PR-stunt, som han burde hatt en jævlig god forklaring på isåfall. Det holder ikke å komme med at "jeg er så kul og gangsta at alle godtar hva jeg gjør uansett". Lurer på hvem som tjener får pengene han tjener nå :roll: Noe sier meg at det ikke er mora.

 

Det var jo snakk om en resurection i 06 også, ti år etter døden. Men kom han, da? Nei.

Lenke til kommentar
tupac er jævlig dårlig.

 

 

mest overvurderte artisten noen sinne.

fulgt opp av eminem, metallica og britney spears

Det var ikke det trådstarter spurte om eller det som blir diskutert.

Individuelle meninger hvorvidt 2Pac suger eller ikke bør tas i en annen tråd.

 

 

Og for å ikke holde meg utenfor topic så er tupac stein dau.

Lenke til kommentar

Tupac er død, men han er i livet, han kommer til å leve for alltid i rap/hiphop miljøet.

Det med at han tok ut 33.000.000 vet jeg ikke noe om, men om han gjorde det tok han det ut for å starte sitt eget plateselskap (Makaveli Records), det med at han skyldte penger vet jeg heller ikke noe om, men jeg vet at Suge Knight (Death Row Recrods) skyldte 114.000.000,- så han hadde en større grunn til å stikke av enn Tupac.

 

Tupac ville ut av Death Row og starte sitt eget plateselskap (Makaveli Records) og hadde flere krangler med Suge Knight før han ble skutt. Tupac følte seg ikke trygg nok til å gå fra Death Row for Suge Knight var en person med mange kontakter i gjeng miljøet.

 

Men mange spekulasjoner sier at det var Suge some skøyt han fra bilen, det var han som betalte for drapet og mange andre. Men Tupac var i livet og hadde mulighet til å snakke om det på sykehuset de 6 dagene han var på sykehuset, for legene sa det ikke var noen livsfarlige skudd, at han kom til å bli bra, men så døde han den 7 ende dagen. Dette kan også sies til å være en del av "The Seven Day Theory" som beviser at Tupac til komme igjen.

 

Det er mange dokumentarer om Tupac mord, som:

- Thug Angel - The Life Of An Outlaw

- Tupac: Resurrection

- Tupac: Assassination

Lenke til kommentar
tupac er jævlig dårlig.

 

 

mest overvurderte artisten noen sinne.

fulgt opp av eminem, metallica og britney spears

 

Deg med den drittslenginga di igjen? Har du ikke noe annet å gjøre enn å skrive dritt om en død, svart mann?

 

OnT: Personlig velger jeg å tro at han er død. Det er bare "hypen" som får folk til å tro noe annet. Folk sier han skulle komme tilbake 7 år etter hans død - det skjedde ikke. 10 år etter? Ikke da heller. Også det med the seven day theory, der han skulle gjennoppstå 07/07/07. Det skjedde heller ikke. Nei, mannen er død, men musikken og budskapet lever videre. Det man heller bør fokusere på er hvem som drepte ham, og hvorfor.

Lenke til kommentar
Lurer på hvem som tjener får pengene han tjener nå :roll: Noe sier meg at det ikke er mora.

 

Death Row tjener de pengene som Death Row hadde fått om han hadde vært i live, men resten av pengene er det nok moren som tjener, men slik er det ikke nå om de ikke setter opp en ny kontrakt, for Death Row har blitt solgt fra Suge Knight.

 

Tupac hadde over 100 sanger som ikke var blitt utgitt når han døde, det er 24 om jeg ikke husker rett som var igjen når Death Row ble solgt nå i 2008.

Lenke til kommentar
Vet egentlig at han er død. FOr folk over hele verden kjenn kjenner han (Nesten hvertfall!) og vist han bor i en liten bygd med skal vi si 1000 andre da så er sjangsen for at noen av de gjennkjener han og sier fra veldig stor.

 

haha er sikkert mange som hadde trodd deg hvis du sa til avisen at du så 2Pac i alta

Lenke til kommentar
Vet egentlig at han er død. FOr folk over hele verden kjenn kjenner han (Nesten hvertfall!) og vist han bor i en liten bygd med skal vi si 1000 andre da så er sjangsen for at noen av de gjennkjener han og sier fra veldig stor.

 

Folk har sett ham på film/bilder. Du trenger ikke å gjöre ufattelig mye med utsendet så folk som har sett deg i media ikke kjenner deg igjen lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...