JiGGe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har hørt masse mas om at han kommer tilbake i 2014. Selv tviler jeg på det. Men utifra det jeg har hørt så begynner jeg å lure litt. 1. Hvis man spiller noen av sangene hans baklengs så blir det "Im a live" "i be back" osv. 2. Han tok ut 33 millioner dagen før han døde. 3. Han skylte folk penger, og mange hadde lyst til å drepe han. Kanksje det var derfor han stakk av? 4. Bildet der han er død er det en anderledes tattovering enn et bilde der han lever. 5. Manageren hans ble også borte samme dagen som tupac ble bort. 6. han kommer tilbake 07.07.2014 pga. forskjellige favoritt tall osv. Dette er ting jeg har hørt så vet ikke om noe av dette er sant. Hva tror dere, lever han fortsatt eller er han død? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Han dukker nok opp samtidig med Elvis og Jim Morrison. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og Lennon. Sammen spiller de gamle sanger på en enorm, ny Live 8-konsert. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For en drøm det hadde vært, fredrik. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Elvis vs. Tupac - In the Ghetto Gospel Nei fy, håper ikke han dukker opp igjen. Hørt "RIP Tupac bror yo" så mange ganger forgjeves Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og ikke minst den Elvis som også kommer snart. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773876 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550964 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fyren er nok stein dau enten man liker det eller ikke. Fins mange artige konspirasjonsteorier, men svært få av de holder mål. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Husker jeg kicka på de teoriene der på ungdomsskolen, om at 2Pac skulle komme tilbake 7 år etter sin død. Jeg var bare ung, naiv og godtroende, du må nok innse at 2Pac slekern i Thugz Mansion. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 ja. han sitter og pilser sammen med Andy Kaufman, Jim Morrison, Kurt Cobain, Marilyn Monroe, Jesus, Elvis, Roy-Kevin fra Ballangrevyen osv osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Om jeg tror Tupac lever? Omtrendt like mye som jeg tror på Jesus oppstandelse. Nei... bare nei. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) "Han stikker av med 33millioner cash fordi han skylder noen penger" det er noe der jeg ikke helt skjönner. Endret 2. juli 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Han må i så fall hjemme seg godt... stein død Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke så rart når han har så mange idiotiske fans. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 han hadde jo masse planer, slutte i death row, joine thugs n harmony osv. hvorfor skulle han stikke av? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har hørt masse mas om at han kommer tilbake i 2014. Selv tviler jeg på det. Men utifra det jeg har hørt så begynner jeg å lure litt. 1. Hvis man spiller noen av sangene hans baklengs så blir det "Im a live" "i be back" osv. 2. Han tok ut 33 millioner dagen før han døde. 3. Han skylte folk penger, og mange hadde lyst til å drepe han. Kanksje det var derfor han stakk av? 4. Bildet der han er død er det en anderledes tattovering enn et bilde der han lever. 5. Manageren hans ble også borte samme dagen som tupac ble bort. 6. han kommer tilbake 07.07.2014 pga. forskjellige favoritt tall osv. Dette er ting jeg har hørt så vet ikke om noe av dette er sant. Hva tror dere, lever han fortsatt eller er han død? Lest på Nettby nå? Så mye bullshit at det nesten ikke skulle gå ann. Fra alvor til tull: Litt sein med "suprise comeback" i 2014, verden går under 2012 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, jeg verken tror eller bryr meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå