Hayer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei! Lurte på noen om noen har dokumentasjon eller eksempler på hvordan man heter f.eks antall spillere,map,etc fra HLDS, og hvordan man kjører rcon kommandoer? Sett etter det siden kl2 nå så god natt, håper på svar når jeg våkner ;D *HLDS = Half-Life Dedicated Server Dette gjelder hovedsaklig Counter-Strike 1.6 glemte å si; problemet er ikke å skifte maps etc, men å hente ut info som ant.spillere, hva folk sier i chatten, etc. Endret 1. juli 2008 av Hayer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) edit: missforstod spørsmålet Endret 1. juli 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vet ikke helt hvor løsningen ligger, men har du prøvd å finne løsningen i gamer delen av forumet. Jeg vil tro de kan hjelpe deg mer eller eventuelt vise deg hvor du kan finne svaret. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 "Den gamle delen"? Roter litt med forumet fortiden pga flyttinga av alle emnene. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tidligere hadde du funnet svaret hos kquery.com, men de har dessverre lukket dørene. Men kildekoden til programmene ligger fortsatt ute, og der vil du se, hvis du forstår delphi, hvordan du kan hente ut den informasjonen du vil. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hei!Lurte på noen om noen har dokumentasjon eller eksempler på hvordan man heter f.eks antall spillere,map,etc fra HLDS, og hvordan man kjører rcon kommandoer? Sett etter det siden kl2 nå så god natt, håper på svar når jeg våkner ;D *HLDS = Half-Life Dedicated Server Dette gjelder hovedsaklig Counter-Strike 1.6 glemte å si; problemet er ikke å skifte maps etc, men å hente ut info som ant.spillere, hva folk sier i chatten, etc. Jeg bruker ofte programmet HLSW -> http://www.hlsw.org/ til dette! Her får du full kontroll og alt blir logget. Du kan også sette opp en irc-bot som sender info til en #kanal om det som skjer på servern. Virker på alle spill som støtter RCON Ellers så er det ikke noe problem å ordne det meste via console in-game, men da finner du noen kommandoer her : http://www.counter-strike.com/command_rcon.php Endret 9. juli 2008 av JarleW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå