vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er svært interessert i Warhammer (fantasy, er mindre interessert i 40k) og vil gjerne lese noen bøker derfra. Fra før har jeg hele Gotrek & Felix serien, alle fire om Genevieve (vampyrdama), The dead and the damned, to med Stefan Kumansky (eller noe sånt, mangler Star of Erengrad), den første i Slaves To Chaos trilogien og har bestilt både The Oahtbreakers og The Von Carstein trilogien. Kvaliteten har vært svært relativ fra meget bra til meget dårlig, så kan noen anbefale noen bøker dere synes er bra? Jeg er spesielt interessert i skaven og skink om dere vet om slike bøker, men bare det er bra skal jeg nok få lest dem. Mangler for øvrig Star of Erengrad for å få hele trilogien, men har ikke klart å finne den noe sted. Noen som har et tips hvor jeg bør lete? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan lete her: http://www.alibris.co.uk/booksearch?title=Star+of+Erengrad Og Her: http://www.amazon.com/gp/offer-listing/074...5115&sr=8-1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Takker, da var Star of Erengrad endelig bestilt. Men har noen tips om andre bøker jeg bør lese? Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Takker, da var Star of Erengrad endelig bestilt. Men har noen tips om andre bøker jeg bør lese? Kan disse listene være til inspirasjon? The Best Warhammer & 40K Books Warhammer books that need to be read! Warhammer Omnibuses Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Heh, takker! Blir nok en liten handeliste det der. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Heh, takker! Blir nok en liten handeliste det der. Om ønskelig så er det bare til å liste opp hvilke bøker du er interessert i, så kan eg være behjelpelig med å finne hvor de er billigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå