Chriztar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisann! Hadde nylig laptoppen min på service pga en ødelagt skjerm. Når jeg fikk den tilbake så var plutselig skjermen min 1280x800 istedet for 1680x1050 som den var. Finner ikke noe drivere eller noe som kan hjelpe meg. Er det noen som har noe peiling på det her? Pc'n er en Acer Ferrari 5000. Begynner å lure på om de satt inn en dårligere skjerm. Den opprinnelige skjermtypen var 15.4" WSXGA+ TFT LCD, men nå får jeg bare opp Generic PNP Monitor... Skikkelig kjedelig. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De har nok satt inn en skjerm med lavere oppløsning, ja. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De har nok satt inn en skjerm med lavere oppløsning, ja. Og det jo langt i fra akseptabelt. Ta kontakt med de som byttet skjermen din igjen å be de sette inn en tilsvarende det du hadde. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Den opprinnelige skjermtypen var 15.4" WSXGA+ TFT LCD, men nå får jeg bare opp Generic PNP Monitor... Hvor får du opp det? Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 De hadde satt inn feil skjerm. Etter ca 2 måneder med uendelige telefonsamtaler med en svenske i acersupport så fikk jeg reklamert hele skiten. Veldig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå