Lex-Icon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisann! Trenger hjelp og det haster litt. Jeg har med laptopen til USA og jeg har bluecom (nåværende Ventelo) ADSL hjemme. Bruker bluecom e-mail vha Microsoft Outlook. Kontoene er satt opp riktig, men jeg får ikke til å sende mail her i USA, kun motta, av en eller annen grunn. Er det noe jeg ikke har fått med meg? For å kunne sende må jeg logge på MyZone på ventelo.no som har ganske begrenset funksjonalitet. Når jeg sender e-mail, blir de sendt, men så får jeg en mail tilbake med disse feilmeldingene: "Your message did not reach some or all of the intended recipients." *Detaljer om mail* "Relay access denied" Jeg bruker gratis nett (Starbucks Coffee) osv., har det noe med dette å gjøre? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For å sende e-post via outlook så må du endre utgående e-post server til den SMTP serveren som den internett leverandøren bruker der og da. Slik er det så og si hos alle leverandører. Denne sperren er for å sikre mot missbruk og spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå