bestorp Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Har et problem med windows og reboot, iblant så bare booter den av seg selv, men den gjør også det samme iblant i oppstarten i biosen av den booter gang på gang før den omsider kommer inn. Har prøvd å bytte vifte, men det viste seg at det ikke hjalp da jeg trodde at det var vifta som var gåen og at cpuen ble for varm. Noen som har noen tips på hva feilen kan være ? Jeg får ikke sett tempen på cpun da dette ikke støttes i biosen min. Jeg har en compaq presario 1000 MHZ, 1024 SD ram, Geforce 2 Grafikk kort. mvh bestorp Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du kan ha en memoryfeil, det kan være vakkel-feil på kontakten på et kort eller cpu. Plukk ut alle kort unntatt skjermkort, ta ut alle minnebrikker og begynn med å prøve en og en minnebrikke i forskjellige minne-sloter for å teste for minnefeil. Husk å jorde deg, og at du tar ut kontakten til psu når du driver og bytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå