andriesa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei har et lite problem. Hei har nylig bygd ny pc fra Komplett å har Windows vista Ultimate instalert. Men problemet er at når jeg installerer spill for eks *age of conan* så får jeg bare ei mappe og ingen ikon for å starte spille med. Etter jeg har instalert et spill så starter spille automatisk opp å jeg kan spille det men straks jeg lokker spille så er det ingen ikon å finne noen steder på maskinen for å starte spille på nytt igjen. Bare ei mappe med alle spille filen inni å ingen ikon inni mappen eller som omhandler noe med å få startet spille med. Er litt vanskelig å spesifisere problemet som har oppstått men ser frem til at sikkert noen andre har hatt samme problem. kjører vista 32Bit!!! å har 9800 gtx 512MB skjermkort 4GB ram å 3.0Ghz prosessor, som fungerer ganske bra så ser fram til å kunne få spille på en drømme pc!!! TAKK FOR ALLE SVAR Lenke til kommentar
IP Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Start -> All Programs -> Games -> Games Explorer Her finner du snarveiene til spill. It's a feature, not a bug. IP Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Start -> All Programs -> Games -> Games Explorer Her finner du snarveiene til spill. It's a feature, not a bug. IP hmm ja men det skal vel kunne komme et ikon på skriveborde. Det står ingen plass om at æ kan velge å lage en snarvei under installering. + At i *Game folder* ligg bare filen til spille å ikke fila for å starte spille opp??? Lenke til kommentar
Devner Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan jo bruke plata til å starte spillet med, skal no virke på "alle" spill (blir ikke forfær viss det er en ny beskyttelese). Lenke til kommentar
IP Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hmm ja men det skal vel kunne komme et ikon på skriveborde. Poenget med denne løsninga er at foreldre (les:administratorer) i større grad kan legge restriksjoner på hvilke spill barna kan spille. + At i *Game folder* ligg bare filen til spille å ikke fila for å starte spille opp??? Dette skjønner jeg ikke helt. Klarer du ikke å starte spillet ved hjelp av snarveien i Games Explorer? IP Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 hmm ja men det skal vel kunne komme et ikon på skriveborde. Poenget med denne løsninga er at foreldre (les:administratorer) i større grad kan legge restriksjoner på hvilke spill barna kan spille. + At i *Game folder* ligg bare filen til spille å ikke fila for å starte spille opp??? Dette skjønner jeg ikke helt. Klarer du ikke å starte spillet ved hjelp av snarveien i Games Explorer? IP *IP* Nei klare rett å slett ikke starte spille fra en snarvei på grunn av at det ikke er noe snarvei i Games Explorer Men kjørte reinstallasjon i dag av vista. Å no fungerer alt som det skal eneste jeg trenger å gjøre er å installere spille gå til start menyen /spill/ å der ligger snarveien!!! Takk for all hjelpen jeg kunne få var ganske nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå