Gå til innhold

vista icon problemer etter å ha instalert spill.

Anbefalte innlegg

Hei har et lite problem. :roll:

Hei har nylig bygd ny pc fra Komplett å har Windows vista Ultimate instalert.

Men problemet er at når jeg installerer spill for eks *age of conan* så får jeg bare ei mappe og ingen ikon for å starte spille med.

Etter jeg har instalert et spill så starter spille automatisk opp å jeg kan spille det men straks jeg lokker spille så er det ingen ikon å finne noen steder på maskinen for å starte spille på nytt igjen.

Bare ei mappe med alle spille filen inni å ingen ikon inni mappen eller som omhandler noe med å få startet spille med. :dontgetit:

Er litt vanskelig å spesifisere problemet som har oppstått men ser frem til at sikkert noen andre har hatt samme problem.

kjører vista 32Bit!!! å har 9800 gtx 512MB skjermkort 4GB ram å 3.0Ghz prosessor,

som fungerer ganske bra så ser fram til å kunne få spille på en drømme pc!!!

TAKK FOR ALLE SVAR :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start -> All Programs -> Games -> Games Explorer

Her finner du snarveiene til spill.

It's a feature, not a bug.

IP

hmm ja men det skal vel kunne komme et ikon på skriveborde.

Det står ingen plass om at æ kan velge å lage en snarvei under installering.

+ At i *Game folder* ligg bare filen til spille å ikke fila for å starte spille opp???

Lenke til kommentar

Poenget med denne løsninga er at foreldre (les:administratorer) i større grad kan legge restriksjoner på hvilke spill barna kan spille.

+ At i *Game folder* ligg bare filen til spille å ikke fila for å starte spille opp???

Dette skjønner jeg ikke helt. Klarer du ikke å starte spillet ved hjelp av snarveien i Games Explorer?

IP

Lenke til kommentar

Poenget med denne løsninga er at foreldre (les:administratorer) i større grad kan legge restriksjoner på hvilke spill barna kan spille.

Dette skjønner jeg ikke helt. Klarer du ikke å starte spillet ved hjelp av snarveien i Games Explorer?

IP

*IP* Nei klare rett å slett ikke starte spille fra en snarvei på grunn av at det ikke er noe snarvei i Games Explorer :dontgetit:

Men kjørte reinstallasjon i dag av vista.

Å no fungerer alt som det skal

eneste jeg trenger å gjøre er å installere spille gå til start menyen /spill/ å der ligger snarveien!!! Takk for all hjelpen jeg kunne få var ganske nyttig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...