MysticoN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 ikke intrisert i å kjøpe spillet, men at folk skal fortelle hva som er så genialt med Super Smash Bros Brawl. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor skriver du da "selg"? For å lokke folk inn i tråden? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva med å lese noen annmeldelser av spillet? eller noen av de utallige andre trådene om spillet her på forumet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Utrolig morsomt slossespill? Utrolig mye å gjøre? Svært variert? Mange folk? (ca 35) Bra balanserte folk Ser vakkert ut? Nok troféer å åpne til å være noen måneder? Kan lage egne baner og dele dem med folk via nettet? Enkelt å lære, vanskelig å mestre? Avhengighestskapende? Det eneste partyspillet du trenger? (Og jeg har både Mario Kart Wii og Guitar Hero.) Ikke dyrere enn alle andre nyere spill, så hvorfor ikke kjøpe dette i stedet for noe annet? For å nevne noe. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor skriver du da "selg"? For å lokke folk inn i tråden? jepp. et "godt" enme tittel betyr mye for å få folk inn i tråden. tror du at jeg har fått like mye respons vist jeg har skrevet: Brawl bra eller ikke? Hva med å lese noen annmeldelser av spillet? eller noen av de utallige andre trådene om spillet her på forumet. Hva med å bruke forumet til hva det er beregnet til å brukest til? kanskje ikke like lett for alle å lese så mange annmeldelser når de sitter på jobb pc'en med software sperre som sperrer de fleste sider som har med spill å gjøre. thecrow77 Takker for godt svar, fint at 1 av 3 klarer å svare på topic. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ganske misledende emnetittel da, som er no no. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ganske misledende emnetittel da, som er no no. Har kjøpt spillet no, så vi lar denne posten synke. Takker til de som klarte å svare på topic, dere var med å påvirke meg til å invistere i et genialt spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvor fikk du kjøpt spillet ti på fem om morgenen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvor fikk du kjøpt spillet ti på fem om morgenen? The internet is really really great... *synge* Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 ny grunn: 40/40 av FAMITSU, det sier en del.. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hey Mysticon! Jeg spiller det, det sier jo litt Håper SWGemu er ferdig når jeg er lei av Brawl... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hey Mysticon! Jeg spiller det, det sier jo litt Håper SWGemu er ferdig når jeg er lei av Brawl... hehe, hei hei. lenge siden sist:) ja, swg emu hadde vært tingen. men tror nokk at brawl og AoC blir fin underholdning til det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå