Krimik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Halla folkens. Fikk min første laks i natt. Tror jeg kan bli hektet på dette, .. men, er mer eller mindre helt grønn på dette med å fiske. Noen som har tips til bøker/nettsider etc. med stoff og tips til nybegynnere. Noe ala slite ut storlaksen, holde lina stram når du har fisk osv. Sikkert helt åpenlyse ting for enkelte.. men men Hvis dere har noe på lager så setter jeg pris på om dere kommer med det. Gjerne fra eget, postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Halla folkens. Fikk min første laks i natt. Tror jeg kan bli hektet på dette, .. men, er mer eller mindre helt grønn på dette med å fiske. Noen som har tips til bøker/nettsider etc. med stoff og tips til nybegynnere. Noe ala slite ut storlaksen, holde lina stram når du har fisk osv. Sikkert helt åpenlyse ting for enkelte.. men men Hvis dere har noe på lager så setter jeg pris på om dere kommer med det. Gjerne fra eget, postet i denne tråden. Jeg også trenger tips, ettersom jeg nå har avtalt fisketur med min mor. xP Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Det beste er å prøve seg fram...ta med det du har og prøv deg fram...beste tipset jeg kan gi Endret 9. juli 2008 av TeenyTinyHamster Lenke til kommentar
Alex_TempoCorvette Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nesten hvilken som helst bokandel har bøker som beskriver d du er på jakt etter;) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Begynn å abboner på bladet Alt om Fiske. Der står det mye stoff og mange av artiklene er skrevet av vår kjære Cato Bekkevold. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du kan jo og prøve njff.no Fiskeklubben vettu, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå