TimmyTheRapboy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Heisann! Har noen spørsmål jeg håper noen kanskje kan svare på Er det noen som har erfaringer fra ett-årig forkurs for ingeniørutdanning? Hvordan er progresjonen i fagene? Er det forutsatt at du har mattekunnskaper utover 1, 2 og/eller 3MX i det du starter? Lenke til kommentar
C_D_R Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg fullførte det i år. Du trenger ikke ha noen forkunskaper i matte, men det er en veldig stor fordel, for ting går fort. Var flere i klassen som kom fra mange års arbeid og dem slet litt i starten, men så fort du blir vant til tempoet går det greit. Verdt å vite at vi starta med en klasse på 60+, og 27 fullførte, så du kan ikke ta lett på ting for det er vanskelig. Mtp progresjon i fagene merker du veldig stor forskjell "andre" semester, for da må du bruke alt det du har lært tidligere hele tida når du lærer nye ting. Da snakk om matte og fysikk. Norsk er bare dritt, og engelsk og samfag er enkelt. Kjemi er relativt greit det også. Jeg gikk det på Høgskolen i Østfold Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Takk for svar! Er skikkelig innstilt på å gjør en ordentlig innsats, om jeg kommer inn. Har forstått det sånn at det er mulig å søke om fritak i visse fag, om man allerede har hatt de på videregående skole? På hvilket karaktergrunnlag kom du inn, om jeg får spør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå