*F* Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ok uten og ha lest alle postene: Ja, du kan dø av det. Men de aller fleste før ikke, men risken er der. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) For å si det sånn: ønsket om ikke å risikere å ende opp som grønnsak har gjort at jeg aldri har prøvd eksperimentet selv. Jeg vil jo ikke miste evnene jeg har fått. De fleste ville vel i så fall blitt kjempeergelige og angret veldig om de i ettertid satt der uten å kunne gjøre noen ting som følge av hjerneskade...om de i det hele tatt ville ha evne til å reflektere. Endret 5. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Husker vi gjorde dette på ei bibelgruppe noen år tilbake Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Husker vi gjorde dette på ei bibelgruppe noen år tilbake Nei? Hva var meninga med det? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nei si det. Bare for gøy Men det endte godt? Hvor lang tid tok det før dere kom til dere selv igjen etterpå? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 HJada Ha ene hoppa opp på bordet og flaksa med hendene, så chips og colaglass fløy overalt Tok vel bare et minutt eller no. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 HJada Ha ene hoppa opp på bordet og flaksa med hendene, så chips og colaglass fløy overalt Tok vel bare et minutt eller no. Herregud! Dere er gærne! Kan ikke se det for meg, engang! :O Fint at det gikk bra, da! Ett-to minutter er veldig lenge i denne sammenheng? Var folka i svime så lenge? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke helt om han som hoppa på bordet var det, eller om han bare spilte. Men han datt rett ned på gulvet og ble liggende ca ett-to minutter husker jeg... Var vel da vi var 13 og ike visste noenting. Kommer ikke til å gjøre det igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nja, kanskje ikke så gøy når den ene får anfall og ligger å drukner i sitt eget spytt. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det kan være dødelig. Choking game information Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Tror the choking game er noe litt annet, det går mer ut på å ta kvæle tak på en måte til de besvimer :S Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tror the choking game er noe litt annet, det går mer ut på å ta kvæle tak på en måte til de besvimer :S Farlig - farligere - farligst. Risikerer du å prøve den første metoden selv om den andre metoden der virker verre? Begge er nok veldig farlige, nettopp fordi man ikke aner utfallet av dem, om det er kveletak eller andre metoder. Ikke prøv! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hehe, sånn som på skolen min, så gjør vi sånn HER Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ja det virker ikke helt lurt nei, men hva er det det gjør med helsa som ikke er bra er det jeg lurer litt på Edit: Woho, 1992 innlegg, det årstallet jeg ble født Les til du besvimer: http://en.wikipedia.org/wiki/Choking_game Og før nokon kommenterer at det ikkje er "choking game": The fainting game, also commonly known as the choking game, is a loose term that covers dangerous activities designed to induce a partial or complete loss of consciousness brought about by the intentional deprivation of oxygen to the brain for a period of time. Endret 6. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har prøvd dette selv på barneskolen, men da med metoden at man tar kveletak etter å ha pusta dypt noen ganger. største skaden jeg fikk var da hun som gjorde det på meg freaka ut når jeg besvimte og slæppa meg sikkert 10 ganger selvom jeg våkna av det første Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Joda, husker den perioden det var populært. Ung og dum, hø hø. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det ikke dette som kalles hyperventilering eller no ? Kanskje jeg blander men.. Husker vi hadde dette på barneskolen, men jeg takka nei til å prøve det, og spurte mamma om jeg kunne gjøre det fordi jeg har operert i hjertet.. Ettersom vi trodde det hadde noe med hjertet å gjøre.. Men det har vel mest med hjernen å gjøre ? Ingenting med hjertet? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har alltid hatt lyst å prøve dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå