b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) ..LOVLIG! For de som ikke har fått det med seg så har The Colbert Report og The Daily Show begynt å legget ut hele episoder på nett. The Colbert Report The Daily Show Anbefales på det sterkeste STEPHEN ANNOUNCES JOHN MCCAIN’S THE GREEN SCREEN CHALLENGE! As Stephen mentioned on last night’s show (see clip above), when Republican Presidential nominee John McCain addressed a crowd in Kenner, Louisiana on June 3, he did so in front of a green screen, thereby issuing a bold challenge to Americans to make him seem more exciting. Here is the McCain footage as promised. Right-click and download now! Then upload your green screen makeovers to our server over here. Et av bidragene: Endret 30. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Stilig. Synd programmene ikke kommer før en uke senere, men slår vel fortsatt NRK.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 NRK sender så vidt meg bekjent ikke Colbert Report uansett så. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp, Colbert Report sendes ikke engang i norden på noen kanal. Genial fyr, kommer aldri til å glemme det han sa om Bush rett foran mannen. Gjorde jo fyren genial i hele verden over natta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jævlig bra. Obama driver å skryter at han er med i US Senat banking comity. Hah.. http://www.comedycentral.com/colbertreport...pisodeId=176908 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ahaha,Colbert Report er så genialt. Da har jeg noe å kose meg med utover kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå