PMAndersen Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei FIkk mange goe svar på mitt forrige spørsmål, men det spora litt av etterhvert.. Det jeg nå lurer på er om Apacer rammen er no dårlig kjøp? Ser den er litt billigere enn TwinMOS og crucial. Lurer og litt på hvilken hastighet jeg bør ha? Kommer nok til å gå for et Asus p4pe kort, med en 2,4 ghz cpu. Alle disse tallene/betegneslene gjør meg forvirra Trenger ikke det aller dyreste og skal ikke overklokke eller slikt. På forhånd takk PMA Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 ... ser at prisene endrer seg betydelig fra dag til dag på enkelte webshoper. Siden du ikke skal overklokke, TwinMOS 512 mb PC2700 CL2 f.eks. hos http://www.amraam.no/ til kr. 708,- et godt kjøp, hvis det ikke er billigere andre steder da. ( CL2 v.s CL2.5 er merkbart raskere ) Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Men Apacer er ikke å anbefale altså? Fant ut av at twinmos ikke var såå mye dyrere. En annen ting..jeg trenger ikke/eller kan ikke bruke pc3200? Og skal jeg ha PC400 eller 533 cpu? Argh dette var så mye enklere før PMA Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Apacer er absolutt noe å anbefale. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du skal ha 533MHz fsb. Var fornøyd med min Apacer i gamle dager, er enda mer fornøyd med mine nåværende TwinMos PC3200 cl2.5. Har ikke testet cl1.5, men de kjører helt greit på 400MHz cl2 Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hei og takk for svar, da vet jeg og at det har ikke så mye å si om det er apacer eller twinmos. De andre ramene ligger jo i en helt annen prisklasse, og det tror jeg ikke jeg tar meg råd til. Kjøper jeg en av de "billige" merkene, så kan jeg kanskje ha 2.53 cpu istedet Ja da begynner jeg å bli klar til bestilling... PMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå