djgudleif Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Har en deilig flaske med kaldt vann foran meg nå! Mens jeg venter på at arkivet skal unzippes... Har Half-Life 2: Episode 2 til gode. Har ikke spilt skikkelig PC på et år kanskje! I natt blir det HL2 fordypning. Livet er deilig i sommerferien Endret 30. juni 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Misunner deg ekstremt! Jeg vil også ha vann, det er så... Pen pixelshading! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det som er digg er: Du sittr og svetter trusa av deg, mens du konsentrerer deg FULLT om Sims 2. Familien, huset og allt går strålende, kodene kan du ikke fordi du er ny i gamet. Du sitter med en tom vannflaske, og desverre har du mistet dine ben i et forsøk på å redde din 4,5 år gamle hamster fra et atom-angrep, og ingen er hjemme som kan fylle på flasken! Du tar simpelthen og vrir av deg trusa, på mirakuløst vis, og VRIR den opp over flasken. VIPS! MER h2o!!! : Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sims? Sa han ikke Half-Life? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Drit i det... Sims funker også :!: Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 mmmh drikke sin egen svette Smaker sikkert ufortreffelig! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 mmmh drikke sin egen svette Her snakker vi om en miljøverner av ypperste klasse :!: Ingenting går til spille... Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Å drikke din egen svette er jo også ernæringsmessig flott siden du får fylt på mineraler som forsvinner når du nettop svetter. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Greit nok, men for min del hadde det kommet fortere opp igjen, en ned i magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå