Helpsomer Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hele livet mitt, så har jeg IKKE vært komfortabel med det røde håret mitt (ginger) fikk mye fregner og sånt før, men blir ikke så mye av det lenger. mest brent og lysebrun. det har skapt dårlig selvtillit, og ikke minst intet hell med jenter. Har gått med depresjoni snart 2 år og en stund nå brydde jeg meg ikke så mye om håret mitt. Men nå begynner dritten å komme igjen. er så jævla lei det stygge håret. fornøyd med kroppen min bortsett fra håret og pigmentene i huden. Det finnes jo tider jeg liker håret også, også sier jeg til meg selv, jeg skal vise folk at d går an å være hot med naturlig rødfarge i håret. I bunn og grunn, så er jeg ganske sikker på at denne skjebnen min har vært med på å skape alle problemene i livet mitt. Kanskje å ta litt i, men i stor grad. Har ikke lyst å farge det, har ikke tapt enda. men. så jævla oppgitt av å se så stygg ut til tider. sorry må bare whine, er så lei akkurat nå Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan du ta et bilde av håret ditt? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ingen skam i å farge håret ditt. Spør du meg burde du gjøre det for din egen del, ikke fordi det er stygt men fordi du synes det selv. Det er ikke alltid like viktig å vinne mot seg selv, selvom jeg skjønner deg godt. Hvis det er det eneste som gjør deg deprimert så virker jo løsningen grei, men på meg virker det som om det er noe som stikker litt dypere kanskje? Men god selvfølelse er alfa-omega for psyken og mye viktigere enn selvtillit. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lei rødt og tykt hår jeg òg. Har ingen fregner dog. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og du klarer ikke å se noe positivt med å ha rødt hår? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ser ikke problemet. Du skiller deg ut - på en positiv måte. Hadde du vært skallet skulle jeg skjønt det. Gjør noe ut av håret dersom du ikke er fornøyd. Få det langt og bølgete, vet om mange som digger det! Endret 1. juli 2008 av flodhest Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis du ikke liker det røde håret ditt og det gir deg dårlig selvtillit så er det vel bedre å farge det imo. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Rødt hår kan være skamfint. Fregner er noe av det peneste jeg vet om Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Rødt hår kan være skamfint. Fregner er noe av det peneste jeg vet om Jah! Gah, jeg får bare et par på nesa, også overleppa... ingen andre steder. Min far har i hele ansiktet, ryggen, brystet, nedover armene og på beina... sikkert overalt ellers og. Endret 1. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 njaa njoo. ting går mye frem og tilbake. at jeg har rødt hår er jo et særpreg jeg vil ha. Kan være ganske kult, men man er seriøst sTYGG til tider så lenge man kjører den linja. får jo hele tiden høre hvor fint håret mitt er osvosv. "hvorfor kan ikke jeg ha rødt hår?" vet ikke. jeg måtte bare lufte det hele. føler meg litt bedre idag. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Rødt hår skal vel ikke plage en mer enn det brunt og blondt gjør, så lenge man er ferdig med barneskolen? "Rødt hår og fregner, tisser når det regner". Over det nå? Kan love deg at andre hårfarger også kan være irriterende kjedelig å ha. Hvis du er fornøyd med kroppen din og til tider også håret, kan du skylde på håret for dine depresjoner? Din uflaks med jenter har antakeligvis ikke noe med hårfargen å gjøre. Ikke skyld på det. Finn ut hva det er, og gjør noe med det istedet Jeg vet om flere rødtopper med dame. Klipp en kul sveis. Voks, frisører og stil kan man ha uansett farge! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg farget just håret mitt rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå