GamleErik1992 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei, skal kjøpe meg en ny data og ha HD4870 i CrossFire, så da skal jeg ha et x38/x48 hovedkort. Har hørt en del bra (og noe dårlig) om Abit IX38 QuadGT. Dette er et Abit kort, og jeg har hørt at Abit skal legges ned(?). Ville dere gått for dette eller et annent hovedkort for CrossFire bruk? (Det skal være DDR2) Takk på forhånd! -Gamle Erik Endret 1. juli 2008 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er særdeles fornøyd med mitt Abit ix38! Det klokker veldig bra. Har hatt q6600 @ 3,8 prime stabilt. Støtter SAS/SATA kontrollere i alle pci-e spor! Jeg mener på at dette er det beste x38 kortet man får kjøpt. Prisen er også veldig billig Kan forresten også nevne at overklokking av 4 stk. minnebrikker også går som en drøm. 1200 mhz med 4 stk brikker var lett på mitt kort. Kommer dog ann på hvilke brikker man har da. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Abit skal ikke legge ned hk produksjonen sin. Da hadde de nok heller ikke annonsert noe slikt i full offentlighet, samtidig som de utgir nye hk Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Abit skal ikke legge ned hk produksjonen sin. Da hadde de nok heller ikke annonsert noe slikt i full offentlighet, samtidig som de utgir nye hk Hadde bare hørt noen rykter om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå