plukkfisk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hjördis hi, folks. http://www.myspace.com/hjordistheband det finnes masse fint å si om oss. hør på hey woman, it's George (det går et år) og vi blir kjempeglad. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tja. Jeg er ikke særlig inne i Indie-sjangeren, kanskje mer noise, men jeg synes du er inne på noe. Det minte meg faktisk litt om Atlas Sound. Men det var ganske ustrukturert, og rett og slett for kort til at jeg kunne få noe særlig inntrykk, selv om jeg da likte det lille. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Morsomt navn (hjördis) og konsept. Det blir som Garanti sier litt for kort, men starten besitter det største potensialet. Strukturert noise er knalltøft, syns jeg, så dere bør satse mer på det, framfor abstrakt. Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 er selv ganske fornøyd med første halvdel av sangen, og ser hva dere mener, tror jeg er temmelig enig også :-) takk for svar og komplimenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå