Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

blondt hår ved kjønnsorganet

Gjest Anonym gest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym gest

Jeg er en gutt på 16år og jeg har blondt hår overalt. Asså under armene, sjegg(dun),bena og ved kjønnsorganet. Puperteten min startet ved 12-13års alderen og det første jeg fikk var jo blondt hår der nede. Jeg tenkte det var bare sånn i begynnelsen men at det ble mørkere etter så årene gikk, men det ser ikke sånn ut:S Jeg

har aldri sett en annen med blondt hår ved kjønnsorganet før, er dette normalt? I verstefall veldig sjeldent.. tror jeg. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I de fleste tilfeller... Men... poenget mitt var snarere at om du ser deg omkring, så vil det være alle mulige farger, og det samme gjelder der nede. Det er jo de som er heeelt lyse røde i håret også, som er det samme der nede, som gjør at håret nesten ikke synes. Så er man blond med såvidt litt røde pigmenter, så blir det nok lyst der nede også :)

Lenke til kommentar
I de fleste tilfeller... Men... poenget mitt var snarere at om du ser deg omkring, så vil det være alle mulige farger, og det samme gjelder der nede. Det er jo de som er heeelt lyse røde i håret også, som er det samme der nede, som gjør at håret nesten ikke synes. Så er man blond med såvidt litt røde pigmenter, så blir det nok lyst der nede også :)

Kan man få fregner på kjønssorganene av å sole seg naken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...