Gjest Anonym gest Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er en gutt på 16år og jeg har blondt hår overalt. Asså under armene, sjegg(dun),bena og ved kjønnsorganet. Puperteten min startet ved 12-13års alderen og det første jeg fikk var jo blondt hår der nede. Jeg tenkte det var bare sånn i begynnelsen men at det ble mørkere etter så årene gikk, men det ser ikke sånn ut:S Jeg har aldri sett en annen med blondt hår ved kjønnsorganet før, er dette normalt? I verstefall veldig sjeldent.. tror jeg. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 klart det er normalt. selv har jeg rødt hår på tissen Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Av det man ser, så er fargen på øyenbrynene den "beste" indikasjonen på hvilken farge det er på hårene der nede Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nja, den stemmer ikke helt in my experience, men tror ikke det er noe å være redd for... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I de fleste tilfeller... Men... poenget mitt var snarere at om du ser deg omkring, så vil det være alle mulige farger, og det samme gjelder der nede. Det er jo de som er heeelt lyse røde i håret også, som er det samme der nede, som gjør at håret nesten ikke synes. Så er man blond med såvidt litt røde pigmenter, så blir det nok lyst der nede også Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 I de fleste tilfeller... Men... poenget mitt var snarere at om du ser deg omkring, så vil det være alle mulige farger, og det samme gjelder der nede. Det er jo de som er heeelt lyse røde i håret også, som er det samme der nede, som gjør at håret nesten ikke synes. Så er man blond med såvidt litt røde pigmenter, så blir det nok lyst der nede også Kan man få fregner på kjønssorganene av å sole seg naken? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke tro de fleste har fregner akkurat på penis, men heller rundt. Men det er nok sikkert mulig. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg vil ikke tro de fleste har fregner akkurat på penis, men heller rundt. Men det er nok sikkert mulig. hm Endret 1. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Om det er vanlig er én sak, men det er iallfall ikke farlig. Endret 2. juli 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er ikke vanlig å være norsk heller. Det er vanligere å være kinesisk, men fortsatt ikke unormalt eller farlig å være norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå